شمارش معکوس شب‌های قدر در «اهالی بهشت»

برنامه «اهالی بهشت» با محوریت قرآن، معنویت و اخلاق به صورت زنده با حضور قاریان قرآن، استادان حوزه دانشگاه از شبکه قرآن روی آنتن می‌رود.

رضا صبور تهیه‌کننده برنامه «اهالی بهشت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: برنامه «اهالی بهشت» یک جعبه فرهنگی است که هر شب با حضور عده‌ای از قاریان قرآن، استادان حوزه و دانشگاه و پزشکان روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر شب با محوریت قرآن، معنویت و اخلاق روی آنتن می‌رود، افزود: «میراث جاویدان» عنوان آیتمی است که در خصوص معرفی افراد وقف کننده است.

وی بیان کرد: «رادیو رمضان» عنوان آیتمی از برنامه «اهالی بهشت» است که با شبکه رادیو قرآن هماهنگ شده و برنامه‌های زنده را به صورت تولیدی از شبکه رادیویی قرآن روی آتن می‌برد.

صبور تصریح کرد: در آیتم «رمضان در ملل» قاریان و حافظان قرآنی که از کشورهایی چون لبان، افغانستان، فرانسه، آمریکا و پاکستان در سی‌و‌دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشارکت داشتند نیز در این برنامه به بیان خاطرات و حال و هوای رمضان در کشور خود می‌پردازند.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: در برنامه «اهالی بهشت» از 300 آیتم از آیات قرآن، افکت، سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بهره خواهیم برد.

وی بیان کرد: در بخشی از برنامه تقویمی با عنوان «شمارش معکوس شب‌های قدر» وجود دارد که از اول تیر‌ماه نمایش آن در برنامه شروع شده و تا شب‌های قدر ادامه دارد و به نوعی روزهای باقیمانده تا لیالی قدر را به تصویر می‌کشد.

وی در خصوص انتخاب نام برنامه با عنوان «اهالی بهشت» افزود: طبق احادیث و روایات قدسی هر کس در ماه رمضان ورود پیدا کند، وارد بهشت می‌شود و ما در این فضای معنوی از میهمانی خدا بهره خواهیم جست.

صبور افزود: حسن خوانچی و حامد محضرنیا از جمله خوانندگانی هستند که در برنامه «اهالی بهشت» کلیپ‌های تصویری آن‌ها پخش می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای محمد‌متین و امیرحسین سپهری به عنوان مجری دوم هر شب از ساعت 23 از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن می‌رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار