تبریز؛

کمک 150 میلیون تومانی مدیریت شهری تبریز به جشن گلریزان

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از تصویب لایحه کمک 150 میلیون تومانی مدیریت شهری تبریز به جشن گلریزان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سعید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان کمک از محل بند 10 ماده 55 قانون شهرداری ها و در چارچوب هبه اختصاص می یابد.

وی گفت: يکي از مهم ترين برنامه هايي که توسط دستگاه های مسئول و با مشارکت مردم و خیران در سطح کشور و استان پيگيري مي شود، برگزاري جشن هاي گلريزان است و مدیریت شهری تبریز در طول سال های گذشته با شرکت و کمک در این جشن، گامی در رفع گرفتاری خانواده زندانیان جرایم غیرعمد برداشته است.

حاجی زاده اظهار کرد: اعتقادات ریشه دار و قوی مذهبي در آذربایجان شرقی و تبریز باعث شده است که مردم و مسئولان استان در کارهاي خير از جمله کمک به آزادسازی زندانيان غير عمد پيشقدم باشند و شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز هم در این میان تلاش دارد همگام با آحاد خیران، نقش آفرین عرصه های خیر و خداپسندانه باشد.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه اغلب زندانیان جرایم غیرعمد، افرادی آبرومند هستند که صرفا به دلیل محکومیت های مالی غیرکلاهبرداری و حوادث ناشی از تصادفات و سوانح کارگاهی و به علت استیصال در پرداخت مبلغ محکومیت ها در بند هستند، افزود: کمک به بازگشت شرافتمندانه این دسته از زندانیان به آغوش اجتماع وکانون گرم خانواده هایشان، اجر معنوی بسیار فراوان دارد.

جشن گلریزان امسال تبریز در ساعت 22 روز پنجشنبه هفته جاری در محل تالار صدرا واقع در بلوار استاد شهریار، اول خیابان گلکار برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.