خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشته

دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

خلاصه اخبار حوزه دولت در 24 ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهار ساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.


مراسم ضیافت افطار رییس جمهور با جمعی از اصحاب رسانه شامگاه سه شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد.


رییس دفتر رییس‌جمهور، افق پیش روی مذاکرات هسته‌ای را مثبت و امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: در حال حاضر ماموریت بزرگ پیش روی اتاق‌های بازرگانی مشترک بین ایران و دیگر کشورها بویژه ایران و ایتالیا، برای فصل نوین در مناسبات بین المللی اقتصادی ایران در دوران پس از تحریم آماده است.


معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه رشته ارتباطات و فناوری اطلاعات باید شاه‌بیت و نقطه اصلی توسعه آینده ایران باشد گفت: به هیچ دلیلی نباید برای زیرساخت‌های کشور در آی تی و آی سی تی محدودیت ایجاد کنیم.


با تصویب هیئت وزیران، بهای فروش هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده (تحویلی به مصرف کننده نهایی) از مبلغ 6000 ریال به مبلغ 5000 ریال کاهش یافت.


بر اساس مصوبه هیئت وزیران، حق امتیاز پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه و پروانه ارایه خدمات ارتباطی تعیین شد.


هیأت دولت صبح چهارشنبه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل جلسه داد و مهم‌ترین مباحث جاری کشور از سوی اعضای دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


رییس جمهوری در پیامی درگذشت حاج علی اکبر کبیری پدر شهیدان سرافراز محمود و محمدرضا و همچنین سه جانباز عزیز دوران حماسه و ایثار را تسلیت گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار