ساری؛

گردهمایی مبلغان بخش های دابو و دشت سردر آمل

گردهمایی مبلغان بخش های دابودشت و دشت سر، با عنوان روحانیون منادیان همدلی و همزبانی در مصلی نمازجمعه دابودشت شهرستان آمل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که روحانیون منادیان همدلی و همزبانی در جامعه هستند، گفت: هر منطقه ای داشته هایی دارد که به عنوان سرمایه قلمداد می شود و شهرستان آمل به داشته هایی هم چوم حضرات آیات جوادی و حسن زاده آملی افتخار می کند.

حجت الاسلام تقی زاده، با بیان این که شهرستان آمل محدود به حماسه ششم بهمن نبوده بلکه در همه اعصار در محضر ولایت بوده است افزود: دو بخش دابو و دشت سر دارای نخبگان ، دانشمندان ، سلسله جلیله روحانیت و در راس آن ها مرجع تشیع آیت الله میرزا هاشم آملی و فرزندان برومند ایشان است که زمینه ساز عزت و افتخار هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به رسالت های روحانیون در امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان تصریح کرد : شب های ارزشمند قدر را در پیش داریم که رسالت شما بزرگان تلاش در راستای بهره مندی مردم و نسل جوان جامعه از فیوضات الهی است.

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که روحانیت نقشی ارزشمند و والا در این عرصه برعهده دارد، بیان داشت: باید از ظرفیت های گرانقدر روحانیون به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: قبل از پیروزی انقلاب دو نیروگاه برق هسته ای بوشهر و نیروگاه دارویی در امیرآباد شمال تهران وجود داشت که بعد از انقلاب بنا به دستور امام خمینی(ره) نیروگاه بوشهر متوقف شد و نیروگاه دارویی به کار خود ادامه داده که توسط فوانسوی ها ساخته شده بود.

یوسفیان ملا، با اشاره به این که نیروگاه برق هسته ای بوشهر بعد از مدتی با مکاتبات عدیده با دولت روسیه قرار بر این شد مشغول به کار شودافزود: روس ها با وجود مکاتبات اعلام کردند که قادر به تامین مصرف سوخت نیروگاه نیستند و اگر قرار است زودتر به بهره برداری برسد خود شما به دنبال سوخت بروید.

وی، تصریح کرد: در غنی سازی نیروگاه بوشهر زیر چهار درصد کافی است و مرکز دارویی باید نوزده و نیم درصد اورانیوم غنی شده داشته باشد.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که در سال 90 سوخت امیرآباد شمالی به اتمام رسیده ولی در تعهدات فرانسوی ها مقرر شد تا این مرکز وجود دارد سوخت آن را تامین کنند، گفت: آن ها با ادعای این که در آینده بلکه این سوخت به بمب اتمی تبدیل شود از تامین آن خودداری کردند.

یوسفیان ملا با تاکید بر این که با شروع کردن غنی سازی اورانیوم تحریم های بسیاری بر علیه ما انجام دادند،افزود: در عسلویه یک منطقه برای بهره برداری میان قطر و ایران مشترک است که در این میدان مشترک ده میلیارد دلار کشور قطر بهره برداری داشته ولی ایران یک و نیم میلیارد دلار بهره برداری می کند و این به سبب نبود تکنولوژی و تحریم بوده است.

وی با اشاره به این که براساس پروتکل الحاقی و در مذاکرات 1+5 ، کشورهای طرف ایران به دنبال این هستند تا هر لحظه می خواهند مراکز نظامی و هسته ای ایران را مورد بازدید خود قرار دهند، بیان داشت: آن ها به این خیال هستند جمهوری اسلامی ایران همانند کشور عراق است که هر لحظه ای خواستند از مراکز آن ها بازرسی داشته باشند که هرگز زیر فشار آن ها نخواهیم رفت.

بگفتهرییس فراکسیون حقوق بشر مجلس، امیدداریم مذاکرات هسته ای در مسیر عزت و صلابت نظام اسلامی باشد تا بتوانیم در مسیر عظمت کشورمان گام برداریم.
 

انتهای پیام /گ

برچسب ها: گردهمایی ، مبلغ ، بخش ، همدلی ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.