فرار دو سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش از سوریه به ترکیه

دو تن از سرکرده های گروه تکفیری صهیونیستی داعش پس از جدایی از این گروه به ترکیه فرار کردند .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران منابع آگاه نزدیک به گروه تکفیری صهیونیستی داعش روز یکشنبه اعلام کردند عامر النکلاوی ( ابو محمود ) و عمار الحداوی پس از جدایی از این گروه در منطقه دیر الزو در شمال شرق سوریه از طریق مناطق تحت کنترل گروه تروریستی جبهه النصره به خاک ترکیه گریختند .

منابع آگاه افزودند عامر النکلاوی از اهالی روستای الشنان در حومه شرقی دیرالزور فرمانده گروه مسلح وابسته به ارتش آزاد مخالف سوریه بود و دو سال پیش به گروه تکفیری صهیونیستی داعش پیوست.

النکلاوی در حمله وحشیانه سال گذشته گروه تکفیری صهیونیستی داعش به روستا های حومه منطقه الشعیطات در حومه دیر الزور

و گلوله باران شدید این مناطق نقش اساسی داست .

به گفته فعالان مخالف سوری، عامرالنکلاوی مسئول ارشد گروه تکفیری صهیونیستی داعش در روستای الشنان بود اما به علل نامعلومی از این گروه جدا شد و به ترکیه گریخت .

به گزارش خبرگزاری آناتولی ، در همین حال منابع خبری وابسته به گروههای مخالف سوری در استان دیر الزور گزارش دادند عمار الحداوی یکی دیگر از سرکرده های نظامی این گروه نیز از شهر الشحیل در حومه دیر الزور به شهر شانلی اورفا ترکیه فرار کرد .

عمار الحداوی از سرکرده های مشهور مخالفان سوریه به شمار می رود که با آغاز بحران داخلی در سوریه در اواسط مارس سال 2011 بارها با حضوردر شبکه های تلویزیونی بر ضد بشار اسد رئیس جمهور سوریه سخنرانی کرده بود .

الحداوی ابتدا از مسئولان ارتش آزاد مخالف سوریه بود و پس از ورود گروه تکفیری صهیونیستی داعش به دیر الزور در اواسط مارس گذشته با این گروه همکاری کرد.

برخی فعالان مخالف سوریه عمار الحداوی را به دزدی و اختلاس و خیانت متهم می کنند .

به گفته فعالان ، الحداوی در سال های اخیر برای جمع آوری کمک های مالی بارها به عربستان سفر و کمک های دریافتی را به حساب های شخصی خود وارد کرده است .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار