ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فوتبال عربی لطمه سنگینی به فوتبال کشورمان زده است/ جای کی‌روش بودم در ایران نمی‌ماندم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید عنوان کنم که فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ضربه سنگین و لطمات فراوانی به فوتبال کشورمان وارد ساخته است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مهاجرت بازیکنان به کشور قطر اظهار داشت: زمانی که در سال 63 اولین لژیونر به لیگ کشور عربی پیوست به شدت مخالف بودم و دوست نداشتم هیچ بازیکنی به فوتبال کشورهای عربی ملحق شود. 
 
وی در ادامه افزود: به نظر من فوتبال عربی به فوتبال کشورمان ضربه سختی زده است به طوریکه جبران صدمات وارد شده به فوتبال ملی زمان زیادی می‌ببرد و باید جلوی رفتن بازیکن به فوتبال کشورهای عربی گرفته شود. 
 
ابراهیمی ادامه داد: وقتی پنجعلی، درخشان و محمدخانی در ایران 500 هزار پول می‌گرفتند بازیکنان در قطر 3 میلیون دریافت می‌کردند با این تفاسیر ذهنیت برای بازیکن به وجود می‌آید که چرا به جهت درآمدزایی به این کشورها نرود. 
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: اکنون نیز در ایران 400 یا 500 میلیون پول به بازیکن داده می‌شود در حالی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس یک یا دو میلیارد پول به بازیکن پرداخت خواهد شد. 
 
این ایراد نیست بلکه امری طبیعی است چون یک بازیکن مگر چند سال می‌تواند فوتبال بازی می‌کند و یا در آینده چه شغلی می‌تواند داشته باشد پس برای گرفتن پول بیشتر راهی کشورهای عربی خواهد شد. 
 
این روش برای تقویت مالی  بازیکن خوب بوده، اما لطمات سنگینی به فوتبال ملی وارد می‌سازد که جبرانش سخت است. 
 
وی در ادامه و در خصوص عملکرد تیم‌های پرطرفدار پایتخت در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظر من عملکرد سرخابی‌ها به هیچ وجه قابل قبول نبوده است وقتی تیمی ظرف 12 سال، 18 مدیر عامل تعویض می‌کنند چه انتظاری باید از تیم‌ها داشته باشیم. 
 
ابراهیمی در خصوص نتایج ضعف کی‌روش نیز گفت: به نظر من کی‌روش نتایج بسیار ضعیفی را به دست آورده و اگر من جای کی‌روش بودم از ایران می‌رفتم، نتایج ضعیف و دور از ذهن در بازی مقابل ترکمنستان همه را برای ادامه مسابقات ناامید کرده است. 
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که فوتبال کشورمان روز به روز پیشرفت داشته باشد و شاهد حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2018روسیه باشیم. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۴
اگر بازی کنان مان غیرت داشته باشند بدون پول خوب بازی میکنند الان غیرت ومردانگی جایش را به پول ماشین و بی غیرتی داده. شما دهه 70 را نگاه کنید چه بازی قشنگی میکردند مگه پولی میگرفتن .اگه می باختن مردم سرزنش نمی کردند.الان عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه.لطفا با این چیزها از فوتبالمان حمایت نکنید مشکل فوتبال از ریسبگیر تا بازی کنان هست انها بازی فوتبال نمی کنند بلکه بازی بچگانه می کنند البته بگم بچه ها کوچک خوب بازی میکنند.برای ورزش مان متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
تهرانی زاده
۱۱:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۴
آقای ابراهیمی فوتبال همین باید پول خرج کنی مثل قطر تا میزبانی جام جهانی بگیری
آخرین اخبار