شیراز؛

نقش سربازان در تأمين امنيت بي بديل است

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به ارزش و جايگاه مقام سرباز، نقش سربازان را در تأمين نظم و امنيت جامعه بي بديل عنوان كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" در مراسم ضيافت افطاري سربازان فرماندهي انتظامي استان فارس ضمن تبريك ماه نزول قرآن، اظهار كرد: سربازان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با انجام وظيفه خود در راه دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات نظام اسلامي خدمتگزاری می‌کنند.

وي بخش عظيمي از موفقيت هاي فرماندهي انتظامي استان در ماموريت‌هاي محوله را حاصل تلاش و كوشش سربازان دانست و تصريح كرد: حاصل تلاش هاي شما عزيزان سعادت دنيا و آخرت خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان فارس به ارزش و جايگاه خدمت سربازي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و خطاب به سربازان گفت: قدر دوران سربازي را بدانيد و در راه خدمت به مردم از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكنيد.

سردار "گودرزي" در بخش ديگري از سخنان خود با بيان آثار و بركات ماه رمضان افزود: روزه گرفتن در تابستان و در شرايط سخت و طاقت فرسا اجري بس عظيم دارد.

در ادامه سربازان مشكلات و درخواست ها و سوالات خود را مطرح و توسط سردار "گودرزي" و سرهنگ "ناصر كشاورز" معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس دستورات لازم جهت رسيدگي به درخواست ها و حل مشكلات آنان صادر شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.