پشتم را خالی کردند

کیانی:سقف بوجه گسترش راضی کننده نیست/ نمی‌دانم مشکل تراکتوری‌ها با من چه بود

کاپیتان پیشین تراکتورسازی معتقد است تیم گسترش فولاد تبریز از نظر مالی وضعیت خوبی دارد اما سقف قراردادهای این تیم چندان مطلوب نیست.

 مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد:
 
انتخاب گسترش خوب بود. ولی سقف قرارداد آنها چندان خوب نیست ودر صحبت با فراز کمالوند هم نتوانستم به خواسته مالی‌ام برسم ولی خوبی این قرارداد این است که هنوز در تبریز هستم.
 
وی درباره پیشنهاد پرسپولیس گفت: من مردد بودم. چون شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس کمی متفاوت است از طرفی فکر می‌کردم شاید باز هم بتوانم به تراکتور برگردم.
 
وی ادامه داد: خیلی سخت است که بعد از این همه سال تیمت را عوض کنی. اصلا ریسک بزرگی است. من چندسال با این تیم زندگی کردم و دیگر به تبریز و تراکتور و هوادارانش عادت کرده‌ام، حالا چطور یک شبه رهایش کنم.
 
این بازیکن درباره حمایت هواداران تراکتورسازی از وی گفت: من به آنها قول داده بودم که فوتبالم را در تراکتور تمام کنم اما فوتبال حرفه‌اي شده و باشگاه هم مرا نمي‌خواهد. منتظر ماندم اما به هر حال نمي‌توانم خانه نشين شوم و باید تیمم را انتخاب کنم.
 
کیانی افزود: نمی دانم مشکلشان با من واقعا چیست ولی فهمیدم فوتبال جای رفیق بازی نیست. دوست داشتم عباسی هم صاف و پوست کنده می گفت دلیل نخواستن من چیست تا ذهنم این همه درگیر این موضوع نباشد.
 
وی ادامه داد:  من برای خیلی از این بازیکنان که دیگر حتی حالم را نمی پرسند به باشگاه رفتم و خواستم حقشان را بگیرم. البته چند نفری به من زنگ زدند و حالم را پرسیدند و حتی ایرانپوریان تلاش کرد مرا برگرداند ولی خیلی ها که توقع داشتم پشت من باشند حتی تماس هم نگرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار