انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی شرکت ملی حفاری با دانشگاه تهران

تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی میان شرکت ملی حفاری ایران با دانشگاه تهران منعقد شد.

به گزارش حوزه انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: اين تفاهم‌نامه در راستای توسعه در امر آموزش و فنون تخصصی و ارتباط بین صنعت و دانشگاه به مدت پنج سال  انجام شده است.

عرشیان افزود: در سال 1387 اولین تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه پژوهشی به امضاء رسید که در قالب آن نخستین دفتر هماهنگی مدیریت پژوهش و فناوری شرکت در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

وی اظهار داشت: سمینارهای علمی پژوهشی، بازدیدهای تخصصی، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، اجرای بیش از 10 طرح تحقیقاتی در زمینه توسعه شبکه مخابراتی، تدوین اسناد فنی دستگاه‌های حفاری، طراحی و ساخت پمپ سیال حفاری، طراحی و ساخت خودروی مدیریت بحران‌های نفت و گاز، طراحی و ساخت یونیت‌های نمودارگیری از سیال حفاری از جمله دستاورهای این همکاری‌های علمی پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه تهران  هستند.

شرکت ملی حفاری ایران در دانشگاه‌های تهران، امیرکبیر، صنعتی شریف، شهید چمران، صنعت نفت، آزاد اسلامی، پارک علم و فناوری خوزستان و همچنین پژوهشگاه صنعت نفت دارای دفاتر هماهنگی امور پژوهش و فناوری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار