مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم:

تکلیف رؤسای دانشگاه‌ها این هفته روشن می‌شود/ استعفای مدیران وزارت علوم کذب است

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم گفت: به احتمال زیاد این هفته جلسه‌ای جهت تعیین تکلیف رؤسای دانشگاه‌هایی که هنوز تکلیف مشخصی ندارند تشکیل خواهد شد.

دکتر عبدالحسین فریدون مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون وضعیت رؤسای دانشگاه‌هایی که تحت نظر سرپرست اداره می‌شوند، گفت: پرونده این افراد در ابتدا باید تشکیل و سپس آماده شود.

وی ادامه داد: پس از آماده‌شدن پرونده‌ها، کمیته‌ای جهت انتخاب و تایید و یا عدم تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود و پس از آن در رابطه با صلاحیت یا عدم صلاحیت این افراد تصمیم‌گیری و بررسی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم همچنین پیرامون بحث ارائه استعفای تعدادی از مدیران وزارت علوم تصریح کرد: از سوی هیچ یک از مدیران وزارت‌خانه استعفانامه‌ای دریافت نشده است. وی این خبر را تکذیب کرد.

فریدون در ادامه در رابطه با پرونده‌ای که قرار است برای رؤسای دانشگاه‌هایی که با نظر سرپرست اداره می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر پرونده‌ای تشکیل نشده است همچنین تاریخ تشکیل کمیته بررسی هم مشخص نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به احتمال قوی در این هفته تشکیل پرونده‌ی این دانشگاه‌ها انجام می‌شود و پس از آماده‌شدن، جلسه‌ای در جهت کمیته‌ی انتخاب صلاحیت برای رؤسای دانشگاه‌ها تشکیل خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار