ساری؛

خسارت 10 میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی مازندران

بر اثر سیل اخیر تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شده و برآورد خسارت نهایی تا 24 ساعت آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:با توجه به بارندگی چند روز اخیر در استان، خسارت‌هایی به بخش کشاورزی استان شامل مزارع برنج، سردهنه‌ها، کانال‌های آبرسانی، جاده‌های بین مزارع، دامداری‌ها و واحدهای دامداری کوچک وارد شده است.

سید محمد جعفری افزود: با توجه به استمرار بارش باران از روز جمعه تا امروز برآورد میزان خسارت در شهرهای مختلف استان توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه تاکنون به بیش از 10 هزار هکتار از شالیزارهای استان خسارت 10 تا 30 درصدی وارد شده است، گفت: به بیش از 50 کیلومتر از جاده‌های بین مزارع و 36 سردهنه خسارت وارد شده است.

جعفری با بیان اینکه بارش سیل در استان تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرده است، تصریح کرد: برآورد خسارت نهایی تا 24 ساعت آینده اعلام خواهد شد.

به گفته وی : بیشترین خسارت ناشی از سیل اخیر به غرب استان، سوادکوه و کجور وارد شده است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.