نقوی‌حسینی در واکنش به سفر فابیوس به تهران:

سیاست‌های خصمانه فرانسه در جریان مذاکرات هسته‌ای بر کسی پوشیده نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سفر فابیوس به ایران باید در قالب آخرین هیئت اروپایی تعریف می‌شد، گفت: آن‌ها بدانند که حمایت‌های بی‌چون و چرایشان از صهیونیست‌ها از سوی ایران بی‌پاسخ نمانده و اقدامات تنبیهی در پی دارد.

"سیدحسین نقوی‌حسینی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این که به طور طبیعی بعد از برجام درخواست‌های بسیاری از کشورهای اروپایی برای ورود به کشور و گسترش مراودات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی داده خواهد شد، اظهار کرد: بستر اصلی حضور این هیئت‌ها در جمهوری اسلامی ایران بیشتر جنبه اقتصادی دارد.

نماینده ورامین با تاکید براینکه لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه یک صهیونیست بوده و به شدت سیاست‌های صهیونیست‌ها را در اروپا اجرا می‌کند، گفت: سیاست‌های خصمانه وی در جریان مذاکرات هسته‌ای بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: پذیرش فوری درخواست فابیوس برای سفر به ایران از سوی دولت چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ شاید معنای خوبی نداشته باشد.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: اگر قرار بود فابیوس سفری هم به ایران داشته باشد، باید در قالب آخرین هیئت اروپایی تعریف می‌شد تا آن‌ها بدانند که حمایت‌های بی‌چون و چرایشان از صهیونیست‌ها از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نمانده و اقدامات تنبیهی در پی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران برای پذیرش این هیئت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها استراتژی خاصی بر اساس اقتصاد مقاومتی تعریف کند، این سفرها برای کشورمان بسیار خوب است.

نماینده ورامین خاطرنشان کرد: اگر ورود هیئت‌های اروپایی به صورت آشفته و با هدف اشغال بازار مصرف اقتصاد کشور باشد، در آینده استقلال کشور زیر سوال رفته و خسارت‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشورمان وارد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدی
۱۹:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
راه دادن این شخص قاتل و معلوم الحال به ایران توهین دولت به ملت است حدا اقل به مردم توهین و جسارت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
ایرانی ها از فرانسه بخاطر مواضع هسته ای بسیار ناراحت هستند وقبول ندارند که با انها رابطه حسنه داشته باشیم .اینها صهیونیست هستند حتی امریکایی ها به مراتب از انها بهترند .
آخرین اخبار