تابش در تذکر شفاهی:

تفرقه بین جناح‌ها و مردم، موجب خوشحالی بدخواهان نظام است

نماینده اردکان گفت: سیاسیون باید تلاش کنند تا با بیان نقدهای منصفانه موجب تفرقه میان جناح‌ها و مردم نشوند چراکه بدخواهان نظام از این موضوع خوشحال می‌شوند.

تفرقه بین جناح‌ها و مردم، موجب خوشحالی بدخواهان نظام استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تابش نماینده اردکان در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز چهارشنبه 7 مرداد ماه اظهار کرد: ملت غرورآفرین و عزتمند ایران از ما انتظار آرامش، اشتغال و تأمین نیازهای آبرومند خود را دارند.

نماینده اردکان تأکید کرد: بعد از سالها مذاکره در سایه مقام معظم رهبری، جدیت دولت و کاردانی گروه مذاکره کننده هسته‌ای به توافقی رسیدیم که به تعبیر رئیس جمهور هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم.

عضو کمسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: شاید این توافق فتح‌الفتوح نباشد اما در وضع موجود مطلوب است و شاید باب میل آنهایی که در سایه تحریم‌ها به ثروت باد آورده رسیده‌اند مانند نوکیسه‌ها، رانت خواران، آقازاده‌ها و زیاده خواهان نباشند.

تابش تأکید کرد: اما سیاسیون و موثرین در جناح‌ها و گروه‌ها باید تلاش کنند ضمن بیان نقدهای منصفانه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری موجب انشقاق و تفرقه میان جناح‌ها و مردم نشوند.

وی ادامه داد: تفرقه ما موجب خوشحالی بدخواهان نظام خواهد شد و رانت خوران و ویژه خواران را بهره مند می‌سازد. 

نماینده اردکان خاطر نشان کرد: آمریکا و صهیونیست توان مبارزه با ما را ندارند پس در موضوع رسیدگی به برجام عاقلانه و مدبرانه رفتار کنیم و از تشدد و تفرقه که به معنای آب به آسیب دشمن ریختن است، جلوگیری شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار