شیراز؛

حاصل سی سال دسترنج تبدیل به بیمارستان سرطان شد

بانوی بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حاصل زحمات 30ساله خود را که یک دستگاه آپارتمان است، برای ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور صلح کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ پوراندخت بهروزی، بانوی 79ساله بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تصمیم گرفت با اهدای آپارتمان مسکونی خود به بنیاد خیریه سرطان جنوب کشور، در کمک به بیماران موثر باشد.

این بانوی نیکوکار، در خصوص اقدام خود گفت: حاصل تلاش 30ساله من در سال های خدمت، یک دستگاه آپارتمان است که با آشنایی با بنیاد خیریه سرطان جنوب کشور و تلاش این بنیاد برای ساخت بیمارستانی برای کمک به بیماران مبتلا به سرطان، تصمیم گرفتم داراییم را که همین منزل مسکونی است، در راه کمک به این بیماران صلح کنم تا در آینده، دست اندرکاران این بنیاد، به هر نحو که تشخصیص دهند، آن را در راه کمک به ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور به کار گیرند.

پوراندخت بهروزی، افزود: در سال های گذشته، خود نیز به نوعی بیماری مبتلا بودم که اکنون، سلامتی خود را به یاری خداوند، به دست آورده ام و به شکرانه این سلامتی و درکی که اکنون از شرایط بیماران دارم، تصمیم گرفتم در این مسیر، قدم بردارم تا در آینده، گرهی از درد بیماران گشوده شود و با ساخت بیمارستانی برای مبتلایان به سرطان در جنوب کشور، امکانات مناسبی در اختیار این بیماران قرار گیرد.

وی در خصوص نحوه آشنایی خود با بنیاد خیریه سرطان جنوب کشور، تصریح کرد: از طریق رسانه ها و آگهی هایی که در سطح شهر وجود داشت، این بنیاد و هدف آن را شناختم و فهمیدم که هر فردی که به هر میزانی که در توان دارد، می توان در این اقدام نیک شریک شود که همین امر، باعث شد تا این تصمیم را بگیرم.

با نوی نیکوکار بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نیت خود را تنها کمک به سلامت بیشتر هموطنان برشمرد و ابراز امیدواری کرد اقدام او، انگیزه ای برای جلب مشارکت نیکوکاران، در این کار انسان دوستانه شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
واقعا دست مریضاد خانم خیلی دوستتان دارم