درهای بسته معاونت آموزشی وزارت بهداشت به روی انجمن فیزیوتراپی

معاونت آموزشی وزارت بهداشت تاکنون وقت ملاقاتی به انجمن فیزیوتراپی برای بیان درخواست خود مبتنی بر برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای نداده است.

محمد اکبری عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به درخواست انجمن فیزیوتراپی برای ملاقات با معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی اظهار کرد: هم‌اکنون معاونت آموزشی وزارت بهداشت به انجمن فیزیوتراپی در خصوص دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی هیچگونه وقت ملاقاتی نداده است همچنین این انجمن با پاسخی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص مواجه نشد. 

وی افزود: برگزاری دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در واقع یک تغییر جهانی در این رشته است برگزاری دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی تنها مسئله مورد نظر انجمن و متخصصین فیزیوتراپی محسوب نمی شود. 

عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی تصریح کرد: مشابه دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشورهای دیگر نیز وجود دارد برگزاری این دوره به ارائه امکانات و خدمات بهتر در زمینه این رشته کمک می‌کند دنیا به این نتیجه رسیده است که باید برای ارائه خدمات بهتر در زمینه فیزیوتراپی به برگزاری دکترای حرفه‌ای این دوره تن بدهند. 

اکبری با اشاره به ضرورت برگزاری دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی  بیان کرد: سلامت جامعه ایجاب می‌کند دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی برگزار شود و خواسته‌های فردی نمی‌تواند در زمینه برگزاری این دوره موثر واقع شود در نهایت امر باید برگزاری دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در کشور به مرحله اجرا در آید. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار