کرمان؛

ستاد فرماندهی انتظامی كرمان میعادگاه ابدی یك شهید گمنام خواهد بود

سردار چناریان گفت: ستاد فرماندهی انتظامی استان كرمان به عنوان میعادگاه یك شهید گمنام به خود خواهد بالید و این امر سبب افزایش روحیه شهادت طلبانه پلیس می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس ، "سردار حسین چناریان" ضمن اعلام خبر میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان از پیكر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس ، گفت : خاكسپاری این شهید در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی كرمان باعث خواهد شد تا آرمان های شهدا و امام شهدا هر روز گوشزد شود و شاهد افزایش روحیه شهادت طلبانه پلیس باشیم.

سردار چناریان بیان داشت: سه شنبه هفته آینده مورخ 20 مرداد ماه، پیكر شهید گمنام با تشریفات ویژه به خاك سپرده می شود و ستاد فرماندهی انتظامی استان این افتخار را خواهد داشت تا میزبان این شهید والا مقام باشد.

وی شهدا را آیینه تمام نمای شجاعت و دلیری خواند و گفت: نیرو های جان بر كف پلیس همواره شهدا را الگوی خویش قرار داده اند و خود را مدیون رشادت های آن بزرگ مردان می دانند.

فرمانده انتظامی استان پشتیبانی از ولایت فقیه و فرمانده كل قوا را باعث افزایش قدرت ایران در بین جهانیان دانست و بیان داشت: پشتیبانی ملت بزرگ ایران از ولایت فقیه برجسته ترین ثمره خون شهدا است و امروز ایران اسلامی اصلی ترین امید و الگوی آزادی خواهی در جهان است.

وی از شهدا به عنوان اسوه های بصیرت، شهادت طلبی و ولایتمداری در تمام اعصار یاد کرد و گفت: اقتدار و موفقیت روز افزون امروز کشور مرهون فداکاری های شهدا و همچنین خانواده های معظم این عزیزان است.

سردار چناریان در پایان بیان داشت: از مردم شهیدپرور استان كرمان دعوت می كنیم تا با حضور حماسی در استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهید گمنام حضور داشته باشند و بار دیگر روحیه شهادت طلبانه خود را به جهانیان اثبات كنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.