وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه برخی ورود برخی کالاها به کشور به ما آسیب فرهنگی می زند، گفت: باید مراقب باشیم تا فرهنگ غرب و محصولات فرهنگی غرب پس از توافق وارد کشور نشود.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تبعات فرهنگی توافق هسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از موضوع فرهنگی مباحث اقتصادی توافق مطرح است.

وی افزود: اگر ما به واردات بی‌رویه تکیه کنیم به یقین آسیب‌های فراوانی به کشور وارد شده، تولید در داخل لطمه می‌خورد، اشتغال با مشکل مواجه می‌شود؛ به همین دلیل روی این نکته حساسیت‌هایی وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با بیان اینکه ورود برخی کالاها به کشورمان تبعات فرهنگی نیز به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: دلواپس مسائل فرهنگی هستیم و باید مراقب باشیم تا فرهنگ غرب و محصولات فرهنگی غرب وارد کشور نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۱:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
بدون تردید امروزه بزرگترین و موثرترین جنگ استکبار با دیگران همین ابزار تهاجم فرهنگی در همه زمینه هاست...اما:
اما اگر نتوانیم این تهاجم را به رقابتی کارامد تبدیل کنیم، هرگز کاری از پیش نخواهیم برد...و رقابت فرهنگی نیز شیوه های خود را دارد...و رفتار تدافعی در مقابل این تهاجم همه جانبه جواب نخواهد داد...
آخرین اخبار