از ابراز شگفتی مسئول امور انسان دوستانه سازمان ملل تا ادعای معاون رئیس جمهور فراری یمن

استفان اوبراین از ویرانی های عدن ابراز شگفتی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری الجزیره، "استفان اوبراین،" دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه از ویرانی شهر جنوبی عدن ابراز شگفتی و اعلام کرد اولویت کنونی، بازگرداندن امنیت به این شهر و تهیه آب و غذا است.
اوبراین که در بازدید از شهر عدن در جریان ویرانی های گسترده عدن قرار گرفت گفت: سازمان ملل وهمه جهان خواهان کمک به ساکنان عدن برای بازسازی ویرانی های این شهر هستند؛ اما آنچه اولویت دارد این است که برای ساکنان عدن امنیت، آب و غذا فراهم شود و نسبت به آینده امیدوار باشند.

از سوی دیگر، معاون رئیس جمهور فراری یمن مدعی شد هم اکنون سه چهارم این کشور از کنترل نیروهای انصارالله خارج شده است و یک سوم اعضای دولت فراری در کشور حضور دارند.

خالد بحاح در نشستی در مقر شورای همکاری خلیج فارس در ریاض بر ضرورت محاکمه مسئولانی که در تخریب کشور و کشتن بی گناهان دست داشتند تأکید کرد.

از سوی دیگر، شبکه خبری المیادین اعلام کرد ائتلاف سعودی مناطق"ملاحیظ"،"منزاله" ،"ظاهر"،"حصامه"،"غافره" و"ذویب" را در استان صعده بمباران کرد. شبکه یمنی المسیره نیز اعلام کرد جنگنده های سعودی منطقه "صرواح" در استان مأرب یمن را سه بار هدف حمله قرار دادند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار