روایت جلیلی از داستان پادشاه عریان +اینستاپست

صفحه منتسب به دکتر سعید جلیلی با انتشار تصویری از جلیلی و پسرش صفحه خود را بروز کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی تصویری از وی به اشتراک گذاشت و روایتی را منتشر کرد.

روایت جلیلی از داستان پادشاه لخت +اینستاپست

اینستاپست صفحه سعید جلیلی بدین شرح است:


یک بار کسی در خیابان از من پرسید: این چند تا سانتریفیوژ این قدر ارزش دارند که برایشان این همه هزینه کنیم؟ پاسخ دادم بروید از آنهایی بپرسید که برای گرفتن این چند سانتریفیوژ از ما اینقدر در دنیا سر و صدا راه انداخته اند! واقعا چرا موضوع هسته ای ایران و چند سانتریفیوژ برای آنها اینقدر اهمیت پیدا کرده؟

آیا آنها که خودشان هزاران کلاهک هسته ای دارند نگران چند سانتریفیوژ ما هستند؟ خیر! آنها نگران این هستند که ایران دارد برای دیگر کشورهای دنیا الگویی را شکل میدهد که نه تنها آنها را به چالش میکشد بلکه در عین مقاومت پیشرفت هم میکند.

این همان چیزی است که در افسانه های کهن بسیاری از ملت ها هست که نکند کسی داد بزند پادشاه لخت است و همه متوجه بشوند و بفهمند آن تصویری که از پادشاه و کدخدا نزد خود ساخته اند واقعیت ندارد، بلکه میتوان در برابر او هم ایستاد و موفق شد. لذا اینکه میگوییم رمز پیشرفت همان مقاومت است یک شعار نیست بلکه واقعا با مقاومت و ایستادگی مقابل زورگویان است که میتوان به پیشرفت رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار