مسجد جامعی:

ضرب و شتم خبرنگار در حین گزارش ساخت و ساز منطقه 22

عضو شورای شهر گفت: رسانه‌ای شدن ضرب و شتم خبرنگار از سوی همشهری محله دفاع از حقوق خبرنگاری است و باید انتقاد‌ها را فرصت بدانیم نه تهدید.

ضرب و شتم خبرنگار در حین گزارش ساخت و ساز منطقه 22به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی در ادامه جلسه علنی و تذکر پیش از دستور، به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران نشریه همشهری ویژه منطقه 22 اشاره کرد و گفت: نشریه همشهری محله ویژه منطقه 22 گزارشی از ساخت و سازهای یکی از شهرک‌های منطقه را داده بود که در ستون آن نیز به ضرب و شتم خبرنگار در خصوص تهیه این گزارش نیز پرداخته بود.

وی افزود: همشهری محله کار بسیار خوبی را در خصوص رسانه‌ای کردن ضرب و شتم خبرنگار انجام داده و این اقدام نیز در دفاع از حقوق خبرنگاری است.

مسجد جامعی با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران تصریح کرد:‌ فعالیت خبرنگار در جهت انتقاداتی به نمایندگان را باید به عنوان فرصت تلقی کرد نه به عنوان یک تهدید و خبرنگاران ادامه کار نماینده را انجام می‌دهند.

مسجد جامعی تاکید کرد: از همشهری محله درخواست می‌کنم که نتایج رسیدگی را نیز درج کند، چه بسا که مهندس مولایی شهردار منطقه نیز به رسیدگی به این مسئله پرداخته است.

مسجد جامعی در تذکر دوم خود به تهران گردی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: سیما و منظر شهری نیز یکی از مواردی است که در شورا به آن پرداخته می‌شود که در این خصوص باید به قدیمی ترین بیمارستان تهران (سینا) که باید از سردری متناسب برخوردار باشد و همچنین این مسئله در مورد قدیمی ترین بیمارستان غیر دولتی وزیری نیز صدق می‌کند که در ادامه باید به قدیمی ترین مرکز آموزش‌های پزشکی دانشگاه پزشکی تهران را اضافه کنم که باید به سیما و منظر شهری ان‌ها نیز پرداخته شود.

چمران در ادامه اظهارات مسجد جامعی به مسئله دروازه ورودی به یاد امام رضا اشاره کرد و گفت: بنا بود ورودی با الهام از سردرد صحن امام رضا طراحی کنیم که البته هنوز دنبال آن‌ هستم و با کرباسیان رئیس گمرک نیز در این خصوص صحبت‌هایی انجام شده است.

چمران در ادامه از اعضای شورای شهر که خادمان امام رضا (جدیدی، رضا زاده، دبیر، تقی پور) هستند نیز تجلیل کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار