کرمان؛

تحصیل 20 هزار دانش آموز کرمانی در مدارس شبانه روزی

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان کرمان از تحصیل بیش از 20 هزار دانش آموز در 208 مدرسه شبانه روزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به تحصیل بیش از 550 هزار دانش آموز درمدارس استان کرمان گفت: 102 هزار دانش آموز در استان کرمان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند و بقیه در مدارس دولتی هستند.

وی با بیان اینکه5 هزار و 554 مدرسه در استان کرمان وجود دارد ،افزود: 47 هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت 550 هزار دانش آموز را در سال تحصیلی جدید بر عهده دارند.

محسن بیگی خاطرنشان کرد: تاکنون 485 هزار و 345 دانش آموز در استان کرمان نام نویسی کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از وجود 208 مدرسه شبانه روزی در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: 20 هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

محسن بیگی یادآور شد: 30 درصد جمعیت استان کرمان به طور مستقیم و 80 درصد به صورت غیر مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

وی با اعلام اینکه بیش از 98 درصد اعتبارات آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق و مزایای این نهاد می شود، خواستار کمک سایر دستگاه ها به آموزش و پرورش شد و گفت: میانگین سهم اعتبارات آموزش و پرورش استان کرمان از این رقم در کشور پایین تر است.

محمد محسن بیگی افزود: سهم اعتبارات آموزش و پرورش در استان کرمان هم اکنون 11.2 درصد است که انتظار می رود این سهم به 14 درصد برسد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تحصیل ، دانش آموز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.