مشهد؛

به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای حل معضل اجتماعی طلاق

مدیر کل فرهنگی اجتماعی معاونت پیشگیری قوه قضائیه خواستار استفاده از تمامی ظرفیت های رسمی و غیررسمی برای حل معضل اجتماعی طلاق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر زنگانه در جلسه بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت ستاد دادگستری مشهد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهاد خانواده گفت : مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان در جمع مسئولان عالی قضایی به صراحت در رابطه با پدیده طلاق اشاره کردند و خواستار اقدامات مؤثر در این زمینه شدند.

وی با بیان اینکه شایسته نظام اسلامی نیست که با رواج چنین پدیده نامطلوبی در جامعه درگیر باشد گفت: با استفاده از نظر صاحب نظران و با بهره گیری از فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی واقدامات مستمردر زمینه می توان این مشکل را حل کرد.

دکتر زنگانه با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم گفت: در سالهای اخیر اقدامات بسیار خوب و مؤثری در حوزه های مختلف به انجام رسیده است و امیدواریم با تلاش همگانی و حساسیت بالای مسئولان نسبت به این مسأله مهم شاهد کاهش اسیب های اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرایم و سالم سازی جامعه باشیم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.