پیام کاربران به افرادی که قصد خودکشی دارند!

کاربران فضای مجازی با نوشتن پیامی به افراد افسرده که قصد خودکشی دارند، سعی می کنند به آن ها امید داده و نگرش آن ها را نسبت به دنیای اطرافشان تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا کاربران در فضای مجازی نامه ای به افراد افسرده ای که به مرز خود کشی می رسند نوشته و به آن ها گفته اند: "خودکشی هرگز چیزی را حل نمی کند."

خودکشی عملی عمدی است که باعث مرگ فرد شود. خودکشی اغلب به علت یأس صورت می‌گیرد که علت آن اغلب به اختلال روانی نظیر افسردگی، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی، اعتیاد به الکل، یا سوء مصرف دارو نسبت داده می‌شود. اغلب، عوامل استرس‌زا مانند مشکلات مالی و یا مشکلات ارتباط بین فردی در این میان نقش دارند. تلاش برای جلوگیری از خودکشی شامل موارد زیر است: محدود کردن دسترسی به سلاح گرم، درمان بیماری‌های روانی و سوء مصرف دارو و بهبود وضعیت اقتصادی.

پیام کاربران به افرادی که قصد خودکشی دارند!

این بحران که هر روز به خصوص در کشور های غربی اوج می گیرد، کاربران را بر آن داشت تا با نوشته پیام هایی در صفحات مجازی، به افرادی که دچار چنین اختلالات روانی شده اند، کمک کنند. این کمپین که یک سال گذشته در Tumblr موجی به پا کرد اکنون یک بار دیگر در سایت Imgur راه اندازی شد و در این هفته بیش از 600 هزار بازدید کننده داشت.

MrBollywood که موسس این کمپین بود در این صفحه نوشت: "همیشه یادتان باشد،خودکشی هرگز چیزی را حل نمی کند. همیشه کسانی وجود دارند که شما را دوست می دارند و عشقی جاودانه نسبت به شما دارند. حاشیه برایتان مهم نباشد."


پیام کاربران به افرادی که قصد خودکشی دارند!


هدف از ایجاد چنین کمپین هایی امید بخشی، افزایش روحیه و امید به زندگی به افرادی است که به افسردگی های مزمن دچار شده و خودکشی را تنها راه حل می دانند. 

انتهای پیام/



برچسب ها: خودکشی ، نامه ، آنلاین ، افسرده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار