قم؛

برگزاری اردوی دخترانه در دشت بهشت

مدیر مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران گفت: اردوی یک روزه ویژه دختران خادمین مسجد مقدس جمکران و اعضای مرکز گل نرگس در اردوگاه دشت بهشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمدعلی زارع با اشاره به برگزاری اردوی ویژه دختران خادمین مسجد جمکران و اعضای مرکز گل نرگس گفت: این اردوی یک روزه در اردوگاه دشت بهشت برگزار شد.

وی تعداد شرکت کنندگان در این اردو را 40 نفر اعلام و عنوان کرد: دختربچه هایی که سن آنها بین 7 تا 12 است در این اردو یک روز زندگی دسته جمعی، به دور از خانواده و در فضایی غیر از فضای خانه را تجربه کردند.

مدیر مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردوی فرهنگی و تربیتی این است که بچه ها با زندگی دسته جمعی، همیاری، کمک رسانی به یکدیگر، آداب و احکام سفر و غذا خوردن از دیدگاه اسلام آشنا شوند.

وی آشنایی با انواع آب‌ها و شرایط آنها در اسلام را از دیگر برنامه های آموزشی این اردو بیان کرد و گفت: همچنین کمک کردن در کار منزل مانند تهیه غذا و پذیرایی از یکدیگر از برنامه های دیگر این اردو بود.

زارع اردوی دشت بهشت را اولین اردو به شیوه مذکور دانست و اظهار کرد: برای این اردو از قبل برنامه ریزی و بچه ها به گروههای 8 الی 10 نفره تقسیم شدند که هر گروه نیز دارای یک مربی و سرپرست بود که توسط آن مدیریت می‌شد .

وی با اشاره به تهیه چارت تشکیلاتی برای این اردو گفت: از قبل نیز مجموعه نکاتی به خانواده ها داده شده است تا فرزندان خود را برای این سفر اردویی آماده کنند.

زارع در پایان تصریح کرد: از ابتدای سفر تا زمان تحویل بچه ها به خانواده هایشان برنامه ریزی شده بود. برگزاری این اردوی ویژه می‌تواند برای کسانی که به دنبال برگزاری اردو برای بچه ها هستند درس آموز باشد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.