رفیع نیا: از زندگی‌ام عقب افتاده‌ام/ می خواهم کنار بروم

مربی اسبق تیم ملی کانوپلو گفت: با توجه به اردوهایی که در آنها بودم به اندازه کافی از زندگی‌ام عقب ماندم و ترجیح می‌دهم از این پس به زندگی‌ام برسم.

امیر رفیع نیا در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   اظهار کرد: با توجه به اینکه محل زندگی‌ام انزلی است در مدتی که مربی تیم ملی کانوپولو بودم به اندازه کافی از زندگی‌ام عقب افتادم و ترجیح دادم که کنار بروم و عرصه را تقدیم جوانان کنم.

وی افزود: چندین سال برای اردوها و ادامه تمرینات با قایقرانان مجبور می‌شدم که به تهران بیایم اما شرایط کاری اجازه ادامه تمرینات را نداد و به اندازه کافی از زندگی عقب افتاده بودم، البته دو روز در هفته را برای پاروزنی می‌روم.

 رفیع‌نیا در خصوص تیم کانوپولو‌ ایران وسطح آن برای مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: سطح تیم ملی کانوپولو ایران مخصوصا بانوان انقدر بالا است که در مسابقات آسیایی مشکلی نخواهد داشت اما کسب مدال سخت‌ است زیرا در دو گذشته که در ایتالیا و فرانسه شرکت کردیم کار بزرگی بود.

وی در پایان بیان کرد: رشته کانوپولو 15 سال است که راه اندازی شده اما هنوز برای خیلی‌ها ناشناخته است و به همین منظور هر چقدر از نظر رسانه‌ای انعکاس پیدا کند نفرات بیشتری جذب این رشته خواهند شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار