شهرکرد؛

راهیابی کاست محزون به جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه

نمایش کاست محزون از استان چهارمحال و بختیاری به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نمایش کاست محزون با موضوع ویرانی های جنگ به نویسندگی مسلم سلیمانیان و کارگردانی مشترک مسلم سلیمانیان و جلال نجفی از استان چهارمحال و بختیاری با درخشش در جشنواره منطقه 3 تئا‌تر سوره ماه در اهواز به مرحله سراسری این جشنواره راه یافت.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: مهدی حسن زاده بازیگر نمایش کاست محزون در بخش بازیگری مرد این جشنواره حائز دیپلم افتخار و جایزه نخست شد.

حجت اله شیروانی افزود: در بخش بازیگری زن نیز آرزو عبدالهی برای بازی در کاست محزون مورد تقدیر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بخش کارگردانی جشنواره نیز از جلال نجفی چالشتری و مسلم سلیمانیان برای نمایش کاست محزون تقدیر شد.

به گفته شیروانی؛ هیأت داوران از عرفان اصغریان بازیگر خردسال کاست محزون هم تقدیر کرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جواد هیاریان برای بازی در نمایش جاده ای به سوی کعبه از چهارمحال و بختیاری و محمد حیدری، سارا دهقان و مائده رفیعی دیگر هنرمندان استان برای بازی در نمایش کاست محزون نامزد دریافت جایزه شدند.

وی همچنین گفت: زهرا امیرخانی برای طراحی صحنه نمایش جاده ای به سوی کعبه و مرضیه اسماعیلی برای طراحی صحنه کاست محزون نامزد دریافت جایزه شدند.

چهارمین جشنواره منطقه 3 تئا‌تر سوره ماه ۱۵ تا ۱۷ شهریور ماه جاری با حضور استان های ایلام، بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، قم، لرستان و خوزستان در تالار آفتاب شهر اهواز برگزار شد.

دو اثر نمایشی هنرمندان چهارمحال و بختیاری با عنوان «جاده ای به سوی کعبه» و «کاست محزون» در این جشنواره منطقه ای حضور داشتند.

نمایش «جاده ای به سوی کعبه» با موضوع نژاد پرستی و تبعیض نژادی به کارگردانی رضا ولی پور دهکردی می باشد.

گفتنی است: نمایش های جفت هیچ، اینجا خونه منه، کاست محزون، دارگیس و نصف النهار مبدأ بر اساس اعلام هیأت داوران جشنواره منطقه 3 به مرحله سراسری راه یافتند.

بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه 11 تا 17 مهرماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.