در باشگاه شبانه بخوانید ؛

صحبت های تکان دهنده عامل قتل 2 کودک خردسال/دختری که جهان را تغییر خواهد داد/وايـســـا دنيـــا! من می خوام سوار شم+تصاویر

در باشگاه شبانه امشب صحبت های تکان دهنده عامل قتل 2 کودک خردسال را بخوانید و نیز از دختری بدانید که جهان را تغییر خواهد داد.

صحبت های تکان دهنده عامل قتل 2 کودک خردسال/دختری که جهان را تغییر خواهد داد/وايـســـا دنيـــا! من می خوام سوار شم+تصاویر
به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار باشگاه شبانه امشب در این بسته خبری گردآوری شده است...

چرا در اسلام تعدد زوجات فقط براى مردان است؟

تک همسری در زنان از آسیب های حقوقی،روانی و تربیتی جلوگیری میکند.



علت کم شدن رزق و روزی ؟
یکی از عوامل نقصان و کاهش روزی، اجیر شدن برای دیگران است.



ستاره های هالیوود عشق سگ اند یا گربه؟ + تصاویر

هاپ هاپ یا میو میو؟ افراد 2 دسته اند: آنهایی که به گربه علاقه دارند و آنها که سگ را ترجیح می دهند. آیا می دانید ستاره ها طرفدار کدام دسته اند؟ برای پاسخ به این سوال، با ما همراه باشید.



دختری که جهان را تغییر خواهد داد+تصاویر

«مدلین استوارت» اولین مدل حرفه‌ای بزرگسال است که با سندروم داون دست و پنجه نرم می‌کند. لبخند او حالا جهانی شده و در فضای مجازی و مجله‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار شده است.



تأمین سرمایه برای درمان از طریق اوراق وقفی فکر خوبی است
مسعود مصطفی جوکار، قهرمان سابق کشتی جهان به ساخت بیمارستان تخصصی سرطان با اوراق وقفی اشاره کرد و گفت: ساخت این بیمارستان ایده خوبی است.



وايـســـا دنيـــا! من می خوام سوار شم
با اينکه پژمرده شده اند و آرامش و آسايشمان را سلب کرده اند، هنوز هم عزيز ما و جزئي از خانواده هستند. با اينکه اعتياد و تبعاتش، بينمان فاصله انداخته، اما هنوز هم تنها اميدشان براي رهايي از بند ديو اعتياد، ما هستيم.



کابوس هاي وحشتناک رهايم نمي کند
زن 33 ساله اي که در جنايتي هولناک 2 فرزند دختر و پسر خردسالش را پس از خوراندن قرص هاي خواب آور به قتل رسانده بود، هنگام بازسازي صحنه جنايت در حضور قاضي ويژه قتل عمد گفت:ديگر از اين وضعيت خسته شده بودم و نمي توانستم به تنهايي از آنان نگهداري کنم!!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار