اصفهان؛

برگزاری نمایشگاه های متعدد در حاشیه کنگره بین اللملی فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نمایشگاه های متعددی در حاشیه نخستین کنگره بین المللی و بیست و دومین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال برگزاری است.

مدیر اجرایی نخستین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به این مطلب اظهار داشت: در این نمایشگاه ها دستاوردهای صنعت گران داخلی تولید کننده ابزارهای تحقیقاتی در معرض دید محققین و پژوهشگران قرار می گیرد.

دکتر سید علیرضا طلایی گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی علاوه بر آشنایی محققان با آخرین تکنولوژی های قابل استفاده در پژوهش های علمی به انگیزه تولید کنندگان جهت ادامه کار و پیشرفت کمک می کند.

وی افزود: حضور شرکت های بزرگ تولید کننده دارو فرصت مغتنمی را برای شرکت کنندگان در کنگره فراهم می آورد تا با آخرین دستاوردهای صنعت دارو در کشور آشنا شوند.

دکتر طلایی افزود: کارگاه های اقماری کنگره توسط دانشگاه های مختلف در کشور راه اندازی شده که در حال برگزاری است.

مدیر اجرایی نخستین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی، انتخاب محقق جوان و بازدیدهای علمی و تفریحی از دیگر برنامه های جانبی این کنگره است.

وی تاکید کرد: همچنین انتخابات انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی در هتل سبزنیاسر شامگاه چهارشنبه مورخ 18/6/94 برگزار و اعضای هیات رئیسه این انجمن انتخاب شدند که دکتر سلامی عضو هیات علمی این دانشگاه باکسب آرای بالا نیز به عنوان یکی از اعضا انتخاب شد.

دکتر طلایی، بااشاره به برگزاری کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران هر دو سال یکبار ادامه داد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان میزبان این کنگره در سال 96 انتخاب گردید.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کنگره ، بین الملل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.