جام پارس میزبان برترین های جهان

علی نژاد از حضور تیم های برتر قاره کهن و قدرت های برتر آمریکا و اروپا در تورنمت بین الملی جام پارس خبر داد.

مهدي علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو به خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پنجمین دوره رقابت های ووشوی بین الملی جام پارس با حضور برترین تیم های جهان از 27 شهریور ماه به مدت سه روز در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود. 
وی در خصوص سطح فنی رقابت‌های بین الملی جام پارس یادآور شد: حضور کشورهاي هنگ‌کنگ،‌ ويتنام، فيليپين، اندونزي، روسيه و آمريکا در اين مسابقات که همگی اين کشورها جزء 10 تيم برتر رنکينگ دنيا هستند،‌ نشان از سطح فنی بالای این رقابت ها دارد. زیرا از ده کشور برتر جهان 6 کشور حضور دارند که باعث می شود به طور حتم مسابقات با کیفیت بالایی به لحاظ فنی برگزار شود.

وی افزود: . اين رقابت‌ها با حضور 19 تيم از 18 کشور آغاز خواهد شد و دو تيم از ايران در رده بزرگسالان در اين رقابت‌ها به مصاف حريفان خود خواهند رفت. تيم پارس جنوبي و تيم منتخب ايران در اين رقابت‌ها شرکت خواهند کرد که ملي‌پوشان کشورمان در بين اين دو تيم حضور دارند.
با توجه به پیش رو داشتن مسابقات قهرمانی جهان اندونزی ( آبان ماه)، حضور ملی پوشان کشورمان در رقابت های جام پارس تدارکات خوبی برای جهاتی محسوب می شود و اردونشینان تیم ملی محک خوبی خواهند خورد.
رییس فدراسیون ووشوی غرب آسیا در مورد اهمیت برگزاری جام پارس در کشورمان گفت: مسابقات بین الملی جام پارس در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است و از نگاه تمامی کشورهای فعال در ووشو از اهمیت ویژه ای برخوردار است،با برگزاری این قبیل مسابقات مهم در کشورمان ضمن آشنایی مردم کشورهای دیگر باآداب و فرهنگ خودمان، نشان دهیم که ایران کشور امنی است و مردم ما بسیار مهمان نواز هستند و تبلیغاتی که دشمنانمان در مورد ناامنی ایران انجام داده اند را از بین ببریم،
وی ادامه داد: همچنین مردم کشور خودمان بیشتر با این ورزش ( ووشو) آشنا شوند و به این رشته گرایش پیدا کنند.


حضور رییس کمیته رسانه فدراسیون جهانی 

علی نژاد گفت: مارتا بور رییس کمیته رسانه فدراسیون جهانی در حاشیه برگزاری تورنمت بین الملی جام پارس، به ایران می آید و گزارش مشاهدات وی به فدراسیون جهانی در برگزاری هرچه بهتر ایران، باعث می شود تا مسوولان فدراسیون جهانی نگاه بهتری به درخواست میزبانی ما برای مسابقات جهانی 2016 داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تصمیم گیری در خصوص اعطای میزبانی مسابقات جهانی 2016 به ایران را آبان ماه در اجلاس هيأت رئيسه فدراسيون جهانی( اندونزی) بررسی می کنند، حضور رییس کمیته رسانه فدراسیون جهانی و در کنار آن افراد مهم و سرشناسی همچون رئيس فدراسيون فيليپين، نايب رئيس کميته فنی آسيا و عضو کميته فنی فدراسيون جهانی و عضو هيأت ژوری مسابقات جهانی اندونزی در اين مسابقات حائز اهمیت خواهد بود و حضور آنها رونق خوبی به اين مسابقات خواهد داد.
رییس فدراسیون ووشو در پایان خاطرنشان کرد: 9 داور خارجی در کنار 21  داور ايرانی قضاوت پنجمین دوره رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس را بر عهده دارند.


انتهای پیام
برچسب ها: ووشو ، رییس ، علی نژاد ، جام ، پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار