معرفی افراد فعال شرکتهای دانش‌بنیان به بخش‌های تحقیقاتی و دفاعی

افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان به جای حضور تمام وقت در پادگان‌‌ها به بخش‌های تحقیقاتی و دفاعی معرفی می‌شوند.

صاحبکار خراسانی سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: افراد کلیدی شرکت‌های دانش بنیان از تسهیلات ویژه فرصت سربازی که توافقی بین بنیاد ملی نخبگان و ستاد کل نیروهای مسلح شده است استفاده می‌کنند. 

وی تاکید کرد: افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان اگر امتیازهای لازم را به دست آورند می توانند به جای اینکه حضور تمام وقت در پادگان داشته باشند، مدت زمانی که در پادگان فعالیت می‌کنند را به بخش‌های تحقیقاتی دفاعی معرفی شوند تا یک پروژه تحقیقاتی را برای مجموعه‌های دفاعی انجام دهند. 

صاحبکار خراسانی تصریح کرد: این افراد به جای حضور تمام وقت در پادگان با یکدیگر تعامل موثر و سازنده خواهند داشت. 

سرپرست امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان خاطر نشان کرد: اگر شرکتی تصمیم داشته باشد تا کار صادراتی انجام بدهد 10 آیین نامه‌ حمایتی برای شرکت مربوطه نوشته می‌شود و انواع مشاوره‌ها و موارد مختلف را در نظر گرفته‌ایم تا شرکت‌ها تعامل کنند. 

وی بیان کرد: تجهیزاتی که در بخش تولید و تحقیق به فروش می رسند شامل معافیت های گمرکی می‌شوند تا از این طریق تعرفه‌های گمرکی وارد کشور شود و فعالیت‌های تولید توسعه و ارتقا پیدا کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار