راه اندازی رسانه‌های اجتماعی برای حل بافت‌های فرسوده

مدیر اداره اجتماعی و نوسازی مردمی سازمان نوسازی شهر تهران گفت: حمایت و ارائه اطلاع رسانی بسته‌های تشویقی نوسازی در سطح محلات دارای بافت‌های فرسوده از جمله برنامه‌های این سازمان است.

علیرضا احسانفر‌ مدیر اداره اجتماعی و نوسازی مردمی  سازمان نوسازی شهر تهران در گفتگو با گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص به برنامه‌های در حال اجرای این معاونت اظهار کرد: تشکیل اتاق‌های فکر در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، راه اندازی شورای اتلاف‌ سازمان، طرح ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی و راه اندازی رسانه اجتماعی نوسازی محلات دارای بافت فرسوده از جمله برنامه‌هایی است که هم اکنون در این اداره در حال پیگیری و اجرا است.

وی در ادامه با اشاره به زمینه‌های فعالیت این اداره در مشارکت فعال در برگزاری جشنواره آموزش های شهروندی مشکات دوره سوم افزود: سر فصل نوسازی این جشنواره بالغ بر 23 هزار اثر از عموم شهروندان در موضوعات مرتبط با نوسازی گرد آوری شد که با توجه به اولین سال حضور سازمان در این جشنواره، آثار با کیفیت قابل توجه جمع آوری شد.

احسانفر‌ تصریح کرد: طراحی و انتشار ویژه برنامه های محلی، تعامل‌ مستقیم با دفاتر خدمات نوسازی محلات در حوزه اجتماعی و فرهنگی،‌ تصویب و انجام طرح‌های اتاف مرتبط با ماموریت‌های سازمان، کاشی نو، تولید و نشر محتوا، حمایت از انجام متمرکز و هماهنگ اطلاع رسانی بسته تشویقی نوسازی در سطح همه محلات دارای بافت فرسوده، شهر تهران از جمله برنامه های  آتی این اداره است.

وی بیان کرد: شناسایی ظرفیت‌های قابل به کارگیری در سطح جوامع محلی، مشارکت در برنامه های متمرکز مرتبط با ماموریت‌های سازمان در مقیاس شهرداری تهران و نیز انجام اقدامات زمینه‌ای و تسهیل کننده امر نوسازی مبتنی بوده است.

 مدیر اداره اجتماعی و نوسازی مردمی سازمان نوسازی شهر تهران در پایان گفت: رسانه اجتماعی نوسازی محلات نشریه‌ای است مجازی که با هدف بازنمایی و  شناساندن ابعاد و ظرفیت‌های مختلف  حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات سازمان نوسازی شهر تهران در این رسانه سعی می شود با تاکید بر ظرفیت‌های اجتماعی ، پیشینه تاریخی محلات، عناصر و شاخصه‌‌های هویتی محلات و نیز بهره مندی از دانش و تجارت بازیگران کلیدی محله،‌تصویری روشن و دقیق از محلات ارائه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرسوده ، باشگاه ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار