در گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در سقز

جانشین فرمانده سپاه سقز گفت:نمایشگاه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس در سقز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حق‌رضا نادرپناه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: صحنه‌هایی از مقاومت و پیروزی رزمندگاه اسلام در قالب این نمایشگاه برای نسل کنونی جامعه به صورت ماکت بازخوانی شده است.

وی افزود: در کنار این نمایشگاه مجموعه کتاب‌های منتشر شده درباره دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام نیز در کتابخانه شهید ملامحمد امینی سقز برپا شده است.

نادرپناه گفت:شهرستان سقز که 608 شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است در این نمایشگاه تصویر تعدادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در معرض دید عموم گذاشته شده است.

جانشین فرمانده سپاه سقز ادامه داد: کتاب‌های به نمایش گذاشته شده هم که حاوی بیش از 100 جلد کتاب با موضوع جنگ، شهادت، ایثار و خاطرات شهداست که در معرض دید عموم قرار داده شده است.

نادرپناه از جمله کتاب‌های این نمایشگاه را "تنبیه متجاوز" نوشته حسن اردستانی، "جای امن گلوله‌ها"، "خاطرات عبدالرضا آلبوغبیش"، "همه ما سرباز بودیم" نوشته داوود بخیتاری دانشور، "اطلس‌های ماندگار"، "تاریخ جنگ به روایت تصویر" اثر جعفر شیرعلی نیا، "هم‌پای صاعقه" نوشته حسین بهزاد با موضوع کارنامه عملیاتی لشکر 27 محمدرسول‌الله، برشمرد.

این نمایشگاه تا هفتم مهر ماه جاری در محل کتابخانه شهید ملا محمد امینی واقع در جنب آتش نشانی سقز دایر و آماده پذیرایی از عموم مردم در دو شیفت زمانی صبح و عصر است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.