اردبیل؛

برداشت 2 هزار و 100 تن برنج سفید از مزارع شهرستان پارس آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد گفت: پیش بینی می شود امسال 2 هزار و 100 تن برنج از مزارع شهرستان پارس آباد برداشت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی‌اکبر حسنیان در بازدید از مزارع برنج پارس‌آباد اظهار داشت: امسال یک هزار و 50 هکتار از اراضی شهرستان پارس‌آباد به کشت برنج اختصاص یافته که امیدواریم بتوانیم برداشتی خوب و مناسب از این اراضی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این مقدار اراضی شهرستان پارس‌آباد شامل کشت اول و دوم است، افزود:‌ محصول کشت اول در حال حاضر در حال برداشت بوده و برداشت محصول کشت دوم نیز از دهه دوم مهرماه در شهرستان آغاز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد:‌ براساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده و سطح زیر کشت رفته محصول برنج برآورد می‌شود در کشت اول و دوم بیش از 4 هزار و 750 تن شلتوک و مقدار 2 هزار و 100 تن برنج سفید امسال از مزارع شهرستان پارس‌آباد برداشت شود.

حسنیان با بیان اینکه برنج تولیدشده در سطح مزارع شهرستان پارس‌آباد از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار است، گفت: عطر و طعم برنج پارس‌آباد مناسب بوده و می‌تواند رضایت مصرف‌کنندگان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.