زورگیری با تهدید پیچ گوشتی در پوشش مسافرکشی

سارق زورگیری که با تهدید پیچ گوشتی و در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از شهروندان می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

زورگیری با تهدید پیچ گوشتی در پوشش مسافرکشیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان توسط یک نفر راننده خودرو پراید خاکستری رنگ که شماره پلاک آن از طریق شهروندان یاداشت و در اختیار ماموران قرار گرفته بود دستگیری راننده خودرو در دستور کار معاونت تجسس کلانتری 123نیاوران قرار گرفت.

 در ادامه عوامل گشت این یگان در حین گشتزنی و تعقب مراقبت در محل تردد احتمالی شخص متهم را در آدرس اقدسیه، پایین تر از چهارراه آجودانیه، روبروی دارو خانه آجودانیه در حال زاق زنی روبروی داروخانه شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر  شد.

در بازرسی از داخل خودرو دوعدد پیچ گوشتی و یک عدد ساعت مچی کشف و ضبط گردید .

با توجه به سابقه قبلی سرقت با شیوه ی تهدید پیچ گوشتی با یکی از شاکیان تماس حاصل که وی جهت شناسایی متهم دعوت گردید و به محض مشاهده متهم که "نصرت" نام داشت وی را شناسایی نموده و اظهار داشت؛ در روز 21 شهریور به عنوان مسافر سوار خودروی وی شدم که متهم پس از طی مسافتی با تهدید پیچ گوشتی ساعت مچی مارک اینجانب را از بنده سرقت کرده و ساعت مچی مکشوفه از متهم متعلق به اینجانب میباشد.

در همین خصوص متهم به اتهام سارق زورگیر مسافربر نما دستگیر و خودرو وی توقیف و در بازرسی از داخل خودرو در قسمت صندوق عقب تعددای اموال مسروقه متعلق به مالباختگان دیگر کشف شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر یکم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در نهایت متهم پس از اعتراف به چندین فقره سرقت مشابه جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار