همدان؛

تحصیل 5 هزار و 800 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی همدان

5 هزار و 800 دانشجو هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی همدان تحصیل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی  همدان از تدریس 420 نفر عضو هیئت علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال پذیرش دانشجو در این دانشگاه 11 درصد افزایش یافته است.

 دکتر فراهانی  با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان 11 دانشکده  در استان و یک دانشکده بین الملل دارد افزود : ما در این سالها با برنامه ریزی توانستیم  دانشگاه   را بین دانشگاه های منطقه ای قرار دهیم و در برنامه های آینده به دنبال دانشگاه بین المللی شدن این دانشگاه هستیم.

وی با بیان اینکه در این سالها ما  دستیاران پزشک برای کشورهای عراق و تاجیکستان را در این دانشگاه آموزش داده ایم افزود: ما در این دانشگاه ظرفیت های زیادی برای توسعه علمی و پژوهشی و توسعه زیرساختی در زمینه بهداشت و درمان  داریم.

معاون تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی هم در بین دانشجویان جدید گفت: دانشگاه ما هم اکنون 4 سالن ورزشی سرپوشیده دارد و در خوابگاه های دانشگاه هم فضای مناسب برای ورزش دانشجویان را فراهم کرده ایم.

علی اصغر سلیمانی از اضافه شدن دو رشته لیوان چینی و داژبال در بین رشته های ورزشی امسال این دانشگاه خبر داد و افزود: دانشجویان این دانشگاه تاکنون درمسابقات  رشته های فوتبال ، بسکتبال، والیبال ، کاراته ، کوه نوردی ، دومیدانی  و بدمینتون خوش درخشیده اند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.