علی‌نژاد: در دیدارهای تدارکاتی به دنبال کسب نتیجه نیستیم

رئیس فدراسیون ووشو گفت:هدف اصلی کسب نتیجه در مسابقات جهانی اندونزی است و نتایج کسب شده در جام پارس و همچنین دیدار تدارکاتی که با چینی‌ها پیش رو داریم بی اهمیت است.

مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: صرف نظر از مدال‌های متعدد طلا و نتایج خوبی که در جام پارس کسب کردیم، نگاه ما به موضوعات واقع بینانه است و فقط به نتایج قابل قبولی در مسابقات جهانی اندونزی می‌اندیشم.
 
وی افزود: ما سعی کردیم که بهترین تدارکات از جمله برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پارس و همچنین دعوت از تیم ملی چین و برگزاری اردوی مشترک و مسابقات با آنان را برای اردونشینان تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی اندونزی فراهم کنیم، اما وظیفه مربیان و ووشوکاران است، که بهترین جیره را از این شرایط و موقعیت‌ها ببرند.
 
علی نژاد در خصوص اهمیت دیدار تدارکاتی با تیم ملی چین گفت: برای نخستین بار است که چینی‌ها با نفرات اول خودشان برای مسابقه دوستانه و اردوی مشترک به ایران می آیند و به طور حتم این تمرین مشترک بسیار برای سانداکاران تیم ملی مفید خواهد بود و اردونشینان باید سعی کنند تا بهترین بهره را از این فرصت ببرند.
 
وی خاطرنشان کرد:تیم چین در روز دوشنبه 13 مهرماه با 6 سانداکار در 6وزن به ایران می آیند و علاوه بر جلسات تمرینی مشترکی که با سانداکاران کشورمان دارند،در روز جمعه 17 مهر نیز مسابقه دوستانه ای نیز با ووشو کاران حاضر در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی خواهند داشت.
 
گفتنی است؛مسابقات جهانی ووشو 20 آبان ماه به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار