علی نژاد در جلسه هیات رئیسه و کنگره جهانی ووشو

فدراسیون جهانی از رییس فدراسیون ووشوی ایران برای شرکت در جلسه هیات رئیسه و کنگره جهانی این رشته دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه مسابقات جهانی اجلاس هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو روز 12 نوامبر برابر با 21 آبان ماه و کنگره جهانی 22 آبان در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس از مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران که عضو هیات رئیسه جهانی است فدراسیون جهانی برای برای حضور در اجلاس و کنگره فوق دعوت بعمل آورد.

یاداور می شود :روز 21 آبان ماه و در اجلاس هیات رئیسه تصمیمات مهمی چون ایجاد تغییرات در اساسنامه فدراسیون جهانی و نحوه اداره این فدراسیون در چهار سال آینده مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین میزبان مسابقات جهانی جوانان در سال 2016 و جام جهانی ساندا مشخص خواهد شد.

همچنین در روز 22 آبان ماه مهدی علی نژاد در کنگره جهانی شرکت خواهد کرد که قرار است در آن، اعضای هیات رئیسه مورد تاید کنگره قرار بگیرند.

طبق اساسنامه، اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی از سوی قاره ها انتخاب می شوند که طبق آن مهدی علی نژاد در اجلاس قاره ای که تیرماه در ماکائو برگزار شد بار دیگر نماینده قاره پهناور در هیات رئیسه فدراسیون جهانی برای 4 سال آینده انتخاب شد.

علی نژاد پیش از این نیز در عضویت هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو بود. وی همچنین نایب رئیسه آسیا و رییس فدراسیون غرب و آسیای میانه محسوب می شود.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار