سنندج؛

اختصاص 104 میلیارد ریال اعتبار به مشاغل خانگی استان کردستان

دبیر کارگروه اشتغال کردستان ازاختصاص 104 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع قرض الحسنه به عنوان سهم مشاغل خانگی به استان درسال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ احمد رشیدی در سومین نشست اعضای این کارگروه در سنندج، گفت: 104 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع قرض الحسنه به عنوان سهم مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته است که متقاضیان می توانند با مراجعه به دستگاه های اجرایی مرتبط با این طرح نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از این مقدار اعتبار ابلاغ شده، 60 میلیارد ریال به بانک ملی و 44 میلیارد ریال به بانک صادرات استان تخصیص یافته است، افزود: سقف تسهیلات پرداختی به طرح‌های مشاغل خانگی 50 میلیون ریال به صورت قرض الحسنه و بازپرداخت 36 ماهه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال استان، دستگاه‌های اجرایی طرح مشاغل خانگی را ادارات آموزش فنی‌وحرفه‌ای صنعت، معدن و تجارت- جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد.

رشیدی افزود: متقاضیان بایستی برای دریافت مجوز و بررسی طرح ابتدا به این دستگاه‌ها مراجعه و پس از تکمیل مدارک برای اخذ تسهیلات به بانک عامل مراجعه کنند.

وی در ادامه از دستگاه‌های اجرایی خواست اطلاعات مربوط به اشتغال جویندگان کار را در سامانه های مرتبط وارد کنند تا در برنامه‌ریزی‌های کارگروه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.