مشهد؛

احداث مجتمع رفاهی فرهنگیان خراسان رضوی در شمخال قوچان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اختصاص 200 میلیون تومان برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی فرهنگیان در شمخال قوچان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قوچان از احداث مرکز رفاهي- اقامتي فرهنگيان در مركز گردشگري شمخال از توابع شهرستان قوچان خبر داد و گفت: 200 میلیون تومان اعتبار اوليه از ناحيه اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوي به این امر اختصاص خواهد يافت.

سید جواد حسینی همچنین با انتقاد از نظام آموزشی ایران، از نمره محوری و تعلیم زدایی انتقاد کرد و افزود: در ابتدای سال تحصیلی جدید شش زنگ با عناوین تربیت دینی و اخلاقی، سلامتی و بدنی، هنری و زیبایی شناختی، تربیت دانش، اجتماعی و سیاسی، شناخت ایثار و شهادت به صدا درآمد تا به اهمیت همه ابعاد تربیت در آموزش و پرورش تاکید شود.

وی با بیان اینکه دولت بدنبال کیفی کردن مدارس است، توسعه مشارکتها و تمرکز زدایی را مهمترین کارکرد و خواسته آموزش و پرورش دانست و گفت: سالانه سه هزار و 100 خیر مدرسه ساز در سطح کشور اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای احداث مدارس هزینه می کنند که تلاش می شود در کنار خیرین مدرسه ساز ، خیرین مدرسه یار نیز فعال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی شورای آموزش را پارلمان آموزش و پرورش در کل کشور خواند و افزود: این شورا حق قانون گذاری دارد و به خوبی می تواند در به وقوع پیوستن دو سیاست آموزش و پرورش سهیم باشد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.