کاتب: حرکت‌های عجولانه در کوچک‌سازی دولت تبعات اقتصادی بدی خواهد داشت

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کوچک کردن بخش دولتی کار بسیار منطقی است اما حرکت عجولانه‌ای در این راستا تبعات اقتصادی خواهد داشت.

کاتب:  حرکت‌های عجولانه در کوچک‌سازی دولت تبعات اقتصادی بدی خواهد داشت"غلامرضا کاتب" سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مجلس؛ با اشاره به اراده دولت برای خصوصی‌سازی بخش دولتی اظهار کرد: کوچک کردن بخش دولتی کار بسیار منطقی است اما حرکت عجولانه‌ای در این راستا تبعات اقتصادی خواهد داشت.

وی دامه داد: زمانی که شرایط واگذاری یک شرکت دولتی فراهم نیست اما آن را در لیست واگذاری قرار می‌دهیم موجبات ایجاد شرایط رکودی را فراهم می‌کنیم.

نماینده گرمسار با تاکید براینکه عملکردهای افراطی و تفریطی به اقتصاد کشور آسیب می‌رساند، گفت: اقتصاد مقاومتی باید در راستایی منطقی، آرام و اصولی پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یکی از معضلات واگذاری شرکت‌های دولتی را خصولتی شدن دانست و خاطرنشان کرد: اجبار و عجله در واگذاری شرکت‌های دولتی، تنها منجر به واگذاری بخش سرمایه شده و بخش مدیریتی در اختیار دولت باقی می‌ماند که این همان خصولتی شدن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار