همزمان با آغاز انتفاضه سوم؛

فراخوان برای برگزاری تظاهرات در کرانه باختری و نوار غزه/ زخمی شدن دو صهیونیست دیگر

المیادین از فراخوان برای برگزاری تظاهرات در نوار غزه و کرانه باختری در ظهر امروز خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران،  همزمان با تحولات جاری در سرزمین های اشغالی که از آغاز انتفاضه سوم خبر می دهد، شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد دانشجویان فلسطینی خواهان برگزاری تظاهرات در کرانه باختری در ظهر امروز شدند. المیادین همچنین از تشییع پیکر شهید "احمد صلاح،" جوان فلسطینی که صبح امروز در اردوگاه پناهندگان "شعفاط" به شهادت رسید خبر داد. این شبکه اعلام کرد تا ساعاتی دیگر، پیکر شهید "عبید،" یک شهید دیگر فلسطینی تشییع خواهد شد و درخواست هایی برای برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف نوار غزه انجام شده است.

از سوی دیگر، شبکه الحدث نیز از عملیات شهادت طلبانه ای دیگر در "مصراره" نزدیک بخش قدیمی بیت المقدس خبر داد. این شبکه همچنین از بازداشت عامل این عملیات خبر داد. هاآرتص نیز در خبری فوری از زخمی شدن دو صهیونیست با سلاح سرد در بیت المقدس گزارش داد. از سوی دیگر، شبکه الحدث اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی بسوی معترضان فلسطینی گاز اشک آور پرتاب کرد.

شبكه الحدث همچنین در خبری فوری از به شهادت رسیدن عامل عملیات شهادت طلبانه "مصراره" در قدس اشغالی خبر داد.


پایگاه صهیونیستی وای نت نیوز در خبری جداگانه اعلام کرد یک نوجوان 16 ساله فلسطینی با حمله به دو صهیونیست 62 و 65 ساله موجب جراحت آنها شد و جان خود را نیز در این راه از دست داد.
 
زمانیکه نوجوان فلسطینی در "باب العامد" بیت المقدس به سمت زوج صهیونیست یورش برد، پلیس رژیم صهیونیستی به سمت وی شلیک کرد و نوجوان یاد شده را از پای درآورد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار