کرمان؛

توجه به سلامت روانی کودکان ضروری است

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت:کودکان از مهمترین مخاطبان عرصه سلامت جامعه بشمار می روند و ضرورت دارد در کنار سلامت جسمی به سلامت روانی آنان نیز توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ؛بمناسبت گرامیداشت هفته جهانی کودکصبح امروزبا حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان ،فرماندار ،رئیس دادگستری ، دادستان شهرستان زرند مراسم جشن بزرگ کودکان مهد های کودک شهرستان زرند با شکوه خاصی برگزار شد .

در این جشن بزرگ که به همت اداره بهزیستیشهرستان زرندو با همکاری مهدهای کودک برگزار شد، با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شاد ،روزی شاد و به یادماندنی برای کودکان فراهم شد.

دکترعباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استانضمن تبریک روز جهانی کودک گفت :کودکان از مهمترین مخاطبین عرصه سلامت جامعه بشمار میروند و ضرورت دارد در کنار سلامت جسمی به سلامت روانی آنان نیز توجه ویژه داشته باشیم.

وی از کودکان به عنوان سرمایه اصلی و آینده سازان ایران اسلامی یاد کرد وافزود:همه باید در راستای رشد و تعالیآنان با برنامه های کاربردی فرهنگی و آموزشی تلاش کنیم.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی کودکان در قالب 5 غرفه بر پا شد.

در همین راستا فرماندار شهرستان زرند به همراه جمعی از پزشکان و مسئولن بهزیستی با مراجعه به بخش کودکان بیمارستان امام علی (ع) و اهداء هدایایی به کودکان بستری در این مرکز درمانی برای آنان آرزوی سلامتی و بهبودی کردند.

به گفتهوحید طهماسبی زادهرئیس بهزیستی زرند در حال حاضر 1200 کودک در قالب 26 مهد کودکبا استفاده از 90 مربی نگهداری می شوند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: سلامت ، روانی ، کودک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.