تبادل افکار اساتید گامی در جهت سلامت روان دانشگاهیان

اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها در قالب نشست‌های هم‌اندیشی اساتید و نخبگان و گفتمان سازی گامی در جهت بهداشت روان برداشته‌اند و با انعکاس حاصل از نشست‌های هم اندیشی می‌توان شاهد ارتقاءدانشگاه‌ها و جامعه بود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود فلاحی خشکناب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با موضوع بهداشت روانی در محیط کار افزود: بهداشت روانی در موضوع کار و با توجه به اینکه بخشی از عمر را در محیط کار سپری می‌کنیم حائز اهمیت است. 

وی ضمن اشاره به واقعیت‌های موجود در کار ارتباط شخصی، رفتارهای نامتعارف شخصی، انگیزش شغلی و . . . خاطر نشان کرد: بهداشت روانی در محیط کار به سلامت جسمی، روانی و اجتماعی اشاره دارد و در این عرصه مجموعه اقداماتی که در محل کار منجر به پیدایش آرامش و انگیزه کامل به وظایف محوله می‌شود و زمینه ساز خلاقیت و پیشرفت می‌شود را باید در نظر داشت بتوان به نتایج مطلوب بهداشت روانی محیط کار دست پیدا کرد. 

بهداشت روانی نیازمند باز تعریف الگوهای بومی کشور است 
معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه و با اشاره به سوابق مدیریتی خود خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با حضور اساتید توانمند در عرصه‌های سلامت اجتماعی، رفاه اجتماعی، مددکاری و روانشناسی و . . . گامهای خوبی برداشته است. 

عدالت سازمانی در بهداشت روانی حرف اول را می‌زند
در ادامه نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان ، اساتید عدالت سازمانی در بهداشت روانی در محیط کار، را زمینه‌ساز بهداشت روانی دانستند.  

فلاحی خشکناب ضمن اشاره به سوالات متعدد در خصوص چگونگی ارتقا بهداشت روانی در محیط کار گفت: اولین همایش بهداشت روانی در محیط کار در سالهای گذشته با حضور دکتر فدایی، کهلایی و خانکه جهت خوبی پیدا کرد و امیدواریم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.