ساعی: امکانات برای زنان آسیب دیده استان تهران کافی نیست

مشاور استاندار تهران در امور بانوان گفت: برای رفع مشکلات زنان آسیب‌دیده استان تهران نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئول هستیم.

ساعی: امکانات برای زنان آسیب دیده استان کافی نیستزهرا ساعی مشاور استاندار تهران در امور بانوان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه دامنه مشکلات زنان آسیب‌دیده وسیع است ،اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات این دسته از زنان از سه مرکز مشاوره زنان آسیب‌دیده که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی است بازدید کردیم و توانستیم به خوبی ورود پیدا کنیم و از آنجایی که تاکید استاندار بر استقرار قرارگاه آسیب‌های اجتماعی است ،این طرح با کمک شهرداری به تصویب شورای اجتماعی کشور رسیده است. 

وی افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در حوزه زنان تدابیر خوبی را بیندیشیم .

ساعی اضافه کرد:از جمله اقداماتی که تاکنون صورت گرفته مشاوره روان پزشکی، چکاب ماهیانه بهداشتی و مشاوره‌های گروهی برای افرادی است که به این مراکز مراجعه کرده‌اند اما باید گفت این امکانات موجود کافی نیست.

مشاور استاندار در امور بانوان با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه‌ برای این گروه از زنان مسائل اقتصادی، معیشتی و فرهنگی است، تصریح کرد:باید با یک وحدت به این موضوع نگریسته شود تا زنان آسیب پذیر هم بتوانند در این قرارگاه تحت پوشش قرار بگیرند. 

ساعی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسائل و مشکلات زنان آسیب دیده روزبه ‌روز بیشتر می‌شود اقدامات جزیره‌ای مشکلی را رفع نخواهد کرد و در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر دستگاه های مسئول هستیم .

مشاور استاندار تهران در امور بانوان در پایان گفت:با حکم وزیر کشور مدیران بانوان استانداری عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شده‌اند و می‌توانند مسائل زنان معتاد استان که قطعا مصوباتی را هم در پی دارد ،بررسی کنند که درحال حاضر هم مشغول تکمیل ظرفیت و ساماندهی زنان آسیب ‌‌‌پذیر استان هستیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار