اقدامات ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در اعتراض به حضور سلمان رشدی

روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران اقدامات صورت گرفته نسبت به حضور سلمان رشدی مرتد درکنفرانس خبری نمایشگاه کتاب فرانکفورت را تشریح نمود.

اقدامات ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به نشانه حضور سلمان رشدیبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران آماده سازی غرفه ایران به شکل زیبا و خودداری از چیدمان کتاب باعث شده است تا روزانه شبکه ها و رسانه های خارجی به محل غرفه آمده و گزارش تهیه نمایند. درمحل غرفه نیز نوشته هایی در اعتراض به بهانه آزادی بیان و حضور این نویسنده مرتد به زبان آلمانی نصب شده است.

پوستر من محمد(ص) را دوست دارم طراحی و در محل غرفه ایران و غرفه سایرناشران ایرانی حاضردرنمایشگاه نصب شده و دو بنر نیز در خصوص عدم حضور ایران و تحریم نمایشگاه در غرفه ایران نصب شده است.

برای معرفی پیامبر اعظم کتاب "محمد(ص)" نوشته ابراهیم حسن بیگی در محل غرفه به صورت رایگان در اختیاربازدیدکنندگان قرارخواهد گرفت و یک کاتالوگ در خصوص اعجاز قران توسط انتشارات کامل در تیراژ هزار نسخه تهیه شده که درغرفه ایران توزیع خواهد شد.

تعطیلی غرفه ایران به ویژه آن که کاملا آماده شده و دورآن با نوار مشکی پیچیده شده است باعث نگرانی مدیران نمایشگاه شده و طی دو روز گذشته چندین بار از محل غرفه ایران بازدید نموده اند و حضور رسانه های مختلف از جمله شبکه 1 آلمان، zdf و رویتردر محل غرفه ایران و تهیه گزارش در خصوص عدم حضور ایران در این دوره ازنمایشگاه ازجمله اتفاقاتی بوده است که می توان به آن اشاره نمود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.