ولایتی در جمع خبرنگاران:

ایران پرچم‌دار حمایت از مقاومت است/ ایران دست از مبارزه با تروریسم برنمی‌دارد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران پرچم‌دار حمایت از مقاومت است.

ایران پرچم‌دار حمایت از مقاومت است/ ایران دست از مبارزه با تروریسم برنمی‌دارد
 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ،علی اکبر ولایتی با حضور در حاشیه نشست مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ در جمع خبرنگاران گفت: نقش ایران در منطقه و مبارزه با تروریسم نقش برتری بوده و هیچ کشور دیگری در مقایسه با ایران نتوانسته کار جدی انجام دهد مگر کشورهایی که با ایران همراه و متحد هستند، اما از عراق، سوریه و لبنان.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: ایران به راه خود در مبارزه با تروریسم ادامه می دهد و ما مطمئن هستیم که  از انجام این راه به پیروزی خواهد رسید.

علی اکبر ولایتی متذکر شد برخی کورهای غربی تمایلی به سعادت ملت سوریه ندارد و به دنبال پیاده کردن اهداف خود در سوریه هستند.

ولایتی تاکید کرد: اهداف مردم سوریه با اهدافی که برخی کشورهای غربی به دنبال آن هستند متفاوت است و اکثریت قریب به اتفاق مردم سوریه از بشار اسد حمایت می کنند.

وی افزود: از ابتدای بحرانی که خارجی ها بخصوص آمریکا و بعضی از مرتجعین منطقه برای سوریه ساختند بنایشان این بود که سنگر مقاومت را در برابر صهیونیست‌ها بشکنند و ستون فقرات مقاومت حکومت بشار اسد در سوریه بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطر نشان کرد: مردم به خوبی دیدند که بشار اسد همچنان در مقابل بیگانگان ایستاده و امروز هم هیچکس نمی‌تواند منکر این واقعیت شود، کسی که به پیروزی نهایی نزدیک می‌شود آقای بشار اسد به عنوان نماد مقاومت در سوریه و کشورهایی است که به مردم سوریه کمک می کند و جمهوری اسلامی ایران پرجم‌دار حمایت از مقاومت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، سوریه ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار