اراک؛

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی در اراک

مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام شهید حاج حسین همدانی در مسجد الزهرای اراک با حضور گسترده مردم مسئولین استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد الزهرا اراک برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید همدانی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم گفت: سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی چه در ایام دفاع مقدس و چه در سال های پس از آن عمر خود را  در مجاهدت مخلصانه بر علیه ایادی داخلی و خارجی استکبار سپری کرد و در نهایت در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و در جبهه مقابله با اسلام آمریکایی به آرزوی دیرینه خود رسید.

آیت الله محسنی اراکی افزود: خون پاک دلاور مردانی همچون سردار شهید همدانی، خشکیدن هر چه سریعتر ریشه شجره خبیثه تکفیر و باروری بیش از پیش شجره طیبه مقاومت را در منطقه نوید می دهد.

وی افزود:  ما معتقدیم مسلمین باید بیدار شوند و از هر گونه دخالت کشورهای غربی و بیگانه در امور کشورهای اسلامی ممانعت کنند و با هم متحد شوند و سعی کنند اگر نیاز به کمک دارند از کشورهای اسلامی بهره ببرند.

در ادامه این مراسم عزاداران حسینی در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفای امام حسین علیه السلام سینه زنی و عزاداری کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.