قنبرپور:

محرومیت طولانی مدت نورمحمدی به ضرر تیم است/بازیکنان باید آستانه تحمل شان را بالا ببرند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نورمحمدی بازیکن با غیرت و بزرگ تیم است و محرومیت طولانی مدت این بازیکن به ضرر تیم تمام می‌شود.

قنبرپور: محرومیت طولانی مدت نورمحمدی به ضرر تیم است بازیکنان باید آستانه تحمل شان را بالا ببرندمصطفی قنبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: بعد از مرگ هادی نوروزی، فشارهای زیادی به بازیکنان وارد شده است امیدوارم که خبر محرومیت طولانی مدت نورمحمدی شایعه باشد و برای این بازیکن را فقط در این بازی نداشته باشیم.

قنبرزاده درباره درگیری نورمحمدی با دهنوی گفت: به طور کلی فشار و جو سنگین در این بازی باعث شده بود که بازیکنان از شرایط بازی خارج شوند، به هر حال بازیکنان باید آستانه تحملشان را بالا ببرند و رفتارشان را کنترل کنند. بازیکنان علاوه بر ارائه یک فوتبال منطقی و مردانه، مسائل اخلاقی هم در کنارش باید رعایت کنند.

*موضوع برکناری برانکو صحت ندارد

وی درباره شایعه برکناری برانکو بعد از بازی با سیاه‌جامگان گفت: تعامل خوب بین مدیریت و برانکو در جلسات کمیته فنی وجود دارد براین اساس موضوع برکناری برانکو صحت ندارد.

قنبرپور در مورد وضعیت جذب بازیکن به جای نوروزی گفت: در حال حاضر جذب بازیکن به صورت جدی مطرح نشده است ما هم همانند دیگر تیم‌ها در صدد تقویت تیم هستیم و برانکو هم بررسی لازم در مورد لیست مورد نیاز تیم می‌کند.

*جلسه کمیته فنی برگزار نمی‌شود

وی درباره زمان جلسه کمیته فنی بیان کرد: با توجه به اینکه فرصت اندکی برای بازی با سیاه‌جامگان داریم و آنالیز فیلم بازی‌های سیاه‌جامگان هم زمان‌بر است بر این اساس جلسه کمیته فنی امروز برگزار نمی‌شود.

*پرداخت مطالبات نوروزی اولویت اصلی باشگاه است

مربی پرسپولیس درباره وضعیت مطالبات هادی نوروزی گفت: من تا جایی که  اطلاع دارم پرداخت مطالبات هادی نوروزی اولویت اصلی باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

قنبرپور در مورد بازی این تیم مقابل سیاه‌جامگان عنوان کرد: سیاه‌جامگان تیم قدرتمندی است و ما بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت، ما برای برد این دیدار باید متفاوت بازی کنیم همچنین با ارائه بازی منطقی و تمرکز در ضربات آخر می‌توانیم برنده این بازی شویم.

وی در مورد انتقاد هواداران نسبت به هواداران موقعیت‌های زیاد توسط مهاجمان پرسپولیس گفت: بازیکنان موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنند اما این موقعیت‌ها را با بدشانسی و عدم تمرکز از دست می‌دهند.
به طور حتم اگر بازیکنان تمرکز لازم داشته باشند آن وقت  حداقل فرصت‌ها را تبدیل به گل می‌کنند.

مربی پرسپولیس در مورد وضعیت پیراهن‌های این تیم مقابل سیاه‌جامگان گفت: ما باید ببینیم قانون در این مورد چه تصمیمی می‌گیرد همچنین به توافق دو تیم بستگی دارد اگر تیم سیاه‌جامگان موافقت کند و سازمان لیگ هم اجازه دهد آن وقت با لباس مشکی وارد زمین مسابقه می‌شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مهاجمان بتوانند با ارائه بازی منطقی و تمرکز بالا از موقعیت‌ها استفاده کنند و این بازی را ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار