قنبرپور:

نوری مهمان خوشایند پرسپولیس محسوب می‌شود/بنگر مهره اصلی و تاثیرگذار تیم است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد نوری بازیکن ارزنده و کاپیتان تیم پرسپولیس بوده است و با حضورش در تیم مهمان خوشایند محسوب می شود.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  افزود: صحبتی در ارتباط با حضور نوری در پرسپولیس نشده است اما اگر این اتفاق رخ دهد به نفع تیم خواهد بود. 
 
قنبرپور درباره شایعه حضور بنگر در لیست مازاد عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که محسن بنگر مهره اصلی و تاثیرگذار تیم پرسپولیس است و تجربه‌اش را به جوانان تیم انتقال می دهد. 
 
وی درباره افشای لیست مازاد پرسپولیس تصریح کرد: برانکو هنوز لیستی را به باشگاه نداده است، براین اساس لیست منتشر شده صحت ندارد. 
 
مربی پرسپولیس درباره اینکه برانکو به دنبال جذب یک هافبک طراح است، تصریح کرد: به طور کلی همه تیم ها در نیم فصل برای تقویت تیمشان سعی می‌کنند که بازیکن جذب کنند پرسپولیس هم از این امر مستثنی نیست به طور حتم برانکو نظراتش را به مدیریت در مورد جذب بازیکن اعلام می کند. 
 
برای شادی روح نوروزی باید پیروز شویم 
 
وی ارزیابی‌ خود از بازی شاگردانش مقابل  صبا در هفته هشتم را این گونه بیان کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم چرا که تیم صبا از مربی کاربلد و بازیکنان خوبی برخوردار است و با توجه به اینکه در تعطیلات لیگ مصیبت ناگواری برای ما رخ داد، براین اساس ما برای شادی روح هادی نوروزی باید این بازی را ببریم. 
 
قنبرپور تصریح کرد: ما هم قسم و همدل شدیم، سه امتیاز این بازی را کسب کنیم به هر حال بازیکنان ریکاوری خوبی کردند و آماده این بازی هستند. 
 
وی درباره رویارویی دایی مقابل تیم پرسپولیس گفت: دایی مربی خوبی است تیم های دایی همواره هجومی بازی می کنند، براین اساس تیم ما مقابل تیمهای هجومی راحت تر فوتبال بازی می کنند و این برای ما خوب است. 
 
قانون به ما اجازه نبستن بازوبند را نمی‌دهد 
 
وی درباره وضعیت کاپیتانی تیم پرسپولیس گفت: فوتبال حرفه ای است و بحث احساسات در آن مطرح نیست. 
 
قانون به ما اجازه نمی‌دهد که بدون کاپیتان وارد زمین مسابقه شویم براین اساس یکی از بازیکنان بازوبند کاپیتانی را مقابل صبا به دست می بندد، بازیکنان برای زنده نگه داشتن یاد نوروزی باید بازیهای خوبی ارائه دهند تا روح آن مرحوم هم شاد شود. 
 
وی درباره اینکه برخی از بازیکنان بزرگ روحیه مناسب ندارد، بیان کرد:‌ این موضوع صحت ندارد بازیکنان بزرگ تیم اشراف به وظایفشان دارند و جوانان تیم هم راهنمایی می کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند. 
 
قنبرپور درباره وضعیت بن سون بیان کرد: این بازیکن قبل از بازی با صبای قم به تهران بازی می گردد اما برانکو تشخیص می دهد از وی در ترکیب اصلی استفاده کند یا نکند؟ 
 
وی درباره تدارک ویژه باشگاه پرسپولیس برای پاسداشت مرحوم هادی نوروزی گفت: باشگاه هماهنگی لازم با سازمان لیگ و کانون هواداران کرده است و طبق برنامه قرار است برنامه با شکوهی برگزار شود. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از کانون هواداران و لیدرهای خوب پرسپولیس که برای برگزاری باشکوه مراسم نوروزی زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می کنم. 
 
 
انتهای ییام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار