با توجه به اینکه استان کرمان بیشترین قربانیان تصادف با موتورسیکلت را دارا است، 27 آبان ماه امسال طرح امنیت موتورسیکلت ها در محل سقاخانه سرچشمه رفسنجان به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان در جلسه شورای ترافیک شهرستان رفسنجان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: تلفات در حوزه رانندگی با موتورسیکلت در استان کرمان به گونه ای است که رتبه اول را در کشور به خود اختصاص دادهاست

علی عبداللهی تصریح کرد: 40 درصد آمار تلفات در استان کرمانتوسط موتورسیکلت ها در راههای برون شهری و روستایی استان صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در رفسنجان هر ساله کاهش تلفات را داشتیم و به طوری که در شش ماهه نخست سال 87 این تلفات در راههای برون شهری به صفر رسید و در راههای روستایی 50 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در این طرح توزیع بسته های ایمنی شامل شبرنگ و همایل و اصلاح سیستم روشنایی، کتابچه اصول رانندگی با موتورسیکلت اجرا می شود و برای هر اندازه موتور سیکلت که باشد توزیع انجام می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: موتور ، تصادف ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.